Startpagina > De Laatste Reacties aan JohnvanB
Bert... - 16-01-2024 om 12:25
Super leuk en lekker heerlijk geil verhaal en zou graag het adres willen hebben, wie weet kan ik nog wat leren.
Ik (m62) heb er van genoten en al studeer ik voor hobbymassage, is en zijn nieuwe ervaringen altijd welkom.
10 gelaten
Reactie op: Massage (Biseksueel)
Marting - 14-01-2024 om 09:34
Lekker geil verhaal, net als de rest van de verhalen van je die ik in een ' ruk' heb gelezen.
Hoop snel meer belevenissen van je te lezen.
Reactie op: Hoe Het Begon... (Biseksueel)
Bert... - 13-01-2024 om 14:02
Heerlijk geil in het bos en aftrekken, zalig elkaar helpen en klaarkomen. Top.
10 en ik (m62) heb er van genoten en wil dat ook meemaken.
Reactie op: Hoe Het Begon... (Biseksueel)
Bert... - 11-01-2024 om 13:55
Opgeilen in de kroeg en daarna toiletsex, superspannend en geil.
Zalig geil verhaal en weer superspannend geschreven. Ik (m62) heb er van genoten.
10 gelaten.
Reactie op: Verrassing Op De Camping - 4: Twee Weken... (Biseksueel)
Bert... - 10-01-2024 om 18:45
Ook dit is een geweldig deel, heerlijk samen geil in het zwembad, douchen en omkleden samen.
Lekker geil knuffelen en tongzoenen en gelijk friemelen heerlijk.
10 gelaten
Reactie op: Verrassing Op De Camping - 3 (Biseksueel)
Bert... - 09-01-2024 om 12:05
Niks mis mee om elkaar te helpen met aftrekken en klaarkomen, zalig juist.
Heerlijk verhaal en ik (m62) heb er van genoten. 10
Reactie op: Verrassing Op De Camping - 1 (Biseksueel)
Dick10761 - 09-01-2024 om 08:44
Hoi John, ik geniet al van je herkenbare verhalen. En je camping verhalen nú wakkeren mij Bi gevoelens weer aan. Hoop op nog meer delen in deze reeks.
Reactie op: Verrassing Op De Camping - 2 (Biseksueel)
Justus - 08-01-2024 om 22:01
Lekker geil verhaal! Ik hou van zulke bioscopen! Morgen ga ik weer naar Zeist...hoop ook weer zoiets mee te maken!
Reactie op: Cinema (Homo)
JohnvanB - 08-01-2024 om 10:53
@SanderBi, lekker profiel heb je hier. De cinema uit dit verhaal is in het centrum van Amsterdam, maar vraag me niet de naam :-)
Reactie op: Cinema (Homo)