The Dark Owl - 09-05-2022 om 07:57
Even geduld, het vervolg komt er één van de volgende dagen aan
Reactie op:
Daffie - 06-05-2022 om 14:34
Wow wat een mooi verhaal, ben erg nieuwsgierig naar het vervolg! Sinds een paar jaar sexueel actief, ook al een paar keer spanking meegemaakt wat met extra heet maakt.
Benieuwd naar de ins en outs voor ik me in het diepe gooi. Onderdanig ben ik wel!
Reactie op:
Bengeltje - 06-05-2022 om 13:49
Wordt Tante Dorien het slavinnetje van haar neef "meester" Rens
Reactie op:
Cor21992 - 06-05-2022 om 10:46
Pffffff heb het er moeilijk mee om mijn lul ook niet lekker laat spuiten . Mooie opbouw en hoop dat je snel met het vervolg komt zodat ik ook lekker kan spuiten
Reactie op:
Kris10691 - 06-05-2022 om 06:23
Waauw, prachtig geschreven verhaal. Mooi opbouwend. Ben nu wel echt benieuwd naar het vervolg.Wat de Tante gaat doen of reageren. Grtz Kris
Reactie op:
Jorg - 06-05-2022 om 01:13
Lees graag volgende deelt
Reactie op:
Ghislain - 20-11-2021 om 13:13
4 x een geweldig verhaal, met een mooie, intieme moraal over twee mensen die de seks graag met anderen willen delen, maar elkaar niet willen verliezen!
In feite lijkt hun relatie er alleen maar sterker door te worden!
Dark Owl, ik vind dat je dit alles met precieze en mooie woorden geschreven hebt. Wat ik ook fijn vind is dat je alles in een heerlijke en foutloze stijl hebt geschreven.
Zoals al eens eerder hier geschreven: er wordt taalkundig wat afgerommeld door vele schrijvers op deze, overigens fijne, site!
Jaap.
Reactie op:
Ghislain - 19-11-2021 om 08:48
Zó geil!
Een 10+ !!!
Reactie op:
Ghislain - 19-11-2021 om 08:37
Oei, wat een verhaal! Uit je fantasie ontsproten, Night Owl, of eigen beleving?
Zelf heb ik dit, vooraf georganiseerd, met drie mannen mee mogen maken met de vrouw van één van hen!
Een droom-activiteit!
Daar werden wél alle gaatjes tegelijkertijd benut! Mmmmmmmmmm!!!
Een dikke 10, Uiltje!
Reactie op:
Ghislain - 19-11-2021 om 08:17
Een mooie opmaat naar de 3 verhalen die nog zullen volgen.
Goed opgebouwd: de voorbereiding naar een avond met de voetbalvrienden en dan het wegdromen en de lezer meenemen naar “Hoe het zo gekomen is”.
Mooi gedaan!
Ik ga vlug verder naar deel 2!
Jaap
Reactie op: