Brechtje.S - 03-06-2023 om 23:55
Spanning troef en tegelijk de zoveelste verrassende wending. Echt een top verhaal over de hele lijn.Mooi!
Reactie op:
Dannyboy - 03-06-2023 om 21:12
Wauw! Wat een verhaal weer. Het wordt steeds beter en spannender. Ik mag Edwin eerlijk gezegd niet echt meer. Maar Ron wel. Ik ben echt benieuwd wat Edwin er allemaal in het boek heeft geschreven. Kom maar door met het volgende deel, Eline. Echt een dikke 10 voor deze deel. Chapeau!
Reactie op:
Oelewapper - 03-06-2023 om 16:34
Wat is dat toch met Linda?
Paul houdt van haar, maar wil haar niet neuken, en de twee mannen die haar willen neuken, houden niet van haar. Hoewel er toch wel eentje bezeten lijkt van haar.
En linda zelf, die laat geen kans voorbij gaan.
Wat is dat toch met Eline89?
Steeds weer leidt ze haar verhaal richtingen uit die niemand ziet aankomen, of ze geeft er minstens een onverwachte draai aan.
Ze laat geen kans voorbij gaan om ons te verrassen.
Wat is dat toch met dat boek?
Leren we dat in deel 19?
Reactie op:
TomS - 03-06-2023 om 13:06
Pffff geweldig!
Wederom en uiteraard weer heel goed geschreven en ook echt een verhaal met inhoud!
Naast geil ook een goed en geloofwaardig verhaal...kan niet wachten op het volgende deel...
X
Tom
Reactie op:
Stanzie - 26-05-2023 om 23:45
Voor mij valt het niet te begrijpen dat zo een boeiend verhaal zo weinig lezers krijgt. Gelukkig is de waardering wel naar behoren want voor mij is jouw verhaal, met al meermaals een verrassende plotwending, met voorsprong dé beste, langlopende serie hier bij Opw.net van het moment. Ga vooral zo door, Eline!
Reactie op:
Oelewapper - 26-05-2023 om 00:41
Als deze reeks iets doet, is het ons doen nadenken over de emotionele rol van seks. Je geeft ons vier hoofdpersonages met elk hun eigen visie, die ze al dan niet weten waar te maken.
Er zit geen oordeel in. Je geeft argumenten en laat de lezer zelf een mening vormen.
En tussendoor presenteer je ons een onweerstaanbaar opwindend verhaal.
Top!
Reactie op:
Brechtje.S - 26-05-2023 om 00:30
Onwaarschijnlijk straf hoe het jou altijd weer lukt om de spanning hoogtij te laten vieren. Wordt Erwin nu plots 'de stoorzender' of komt Linda voor een nieuw dilemma te staan? En... Wat weet Ron Wat wij (nog) niet weten,?
Reactie op:
Dannyboy - 25-05-2023 om 20:28
Oeff! Ik zal eerlijk zijn, Eline. Ik dacht dat het een gewone overspel serie was. Gewoon een beetje drama tussen man en vrouw. Huwelijk kapot, scheiden, ruzie maken etc. Maar dit verhaal heeft een ander wending. een geheel onverwacht voor mij. In het begin van de serie voelde ik weinig spanning. In mijn hoofd dacht ik dat deze serie het minst leukste is van al jouw series. Ik neem mijn gedachten onmiddellijk terug. Man, wat is dit nu spannend! Je bent écht een goede schrijfster. Mijn complimenten, Eline. Echt waar, dit serie is echt top, net als de anderen... Eigenlijk is bij jou alles top. Een dikke vette 10!
Reactie op:
Dannyboy - 19-05-2023 om 19:16
Ik wist het! ik wist het! Dat Paul zou komen haha! Kom snel met het vervolg!
Ik vraag me af of het afgesproken plannetje van Paul en Ron was. We gaan het zien!
Prachtig deel weer, Eline.
Reactie op:
Brechtje.S - 18-05-2023 om 23:28
Wow Eline, wat doe je jouw lezers aan door juist in dit moment te stoppen. Wat een cliffhanger alweer in dit ongelooflijk goed verhaal. Het zou mij niet verbazen als Paul en Ron op voorhand een en ander hebben besproken. Val in herhaling, maar ik kijk nu alweer uit naar deel 17
Reactie op: