Startpagina > De Laatste Reacties door Axel69
Axel69 - 21-01-2021 om 00:15
Je beschrijft treffend het macho - sado -nonchalante sfeertje van militaire dienst. En de hospik was daar per definitie natuurlijk een watje, een ei, een lijf dat je moest consumeren. Zo'n ventje die vanuit zijn functie aan je mocht zitten.Die pakken we even terug.
Wij hadden een jongen van 17 die vrijwillig al in dienst was gekomen. Een koksmaatje beetje dikkig met een babyface. Die heb ik stap voor stap ingewijd, totdat we bijna elke avond van elkaar konden genieten. Hij hield van eindeloos sabbelen en pijpen, ik van langzaam neuken. Hmmm, die zachte billetjes van hem...
Reactie op: Hospik - 8 (Homo)
Axel69 - 16-01-2021 om 14:50
Een spannend geschreven geil verhaal.Daar hou ik van! Fijn toch, als een meisje verwend wordt door een ervaren daddy?
Reactie op: Slapeloosheid (Hetero)
Axel69 - 16-01-2021 om 01:11
Amai, Vlaams ken ik niet maar ik vind dit een heerlijk soort taal waarin dit geschreven is en ga niet zeuren over de foutjes. Heerlijk toch om zo'n bij de hand zusje te hebben en dat broer en zus zo ongecompliceerd genieten kunnen. Ben bischierig naar het volgend avontuur met nog een jongen erbij!! 😛
Reactie op: Jules, Hetero, Bi Of Gayboy - 1 (Biseksueel)
Axel69 - 16-01-2021 om 00:39
Een Autohof in Saksen. Ik had mijn bakwagen een rustige plek gegeven. Ik had mij gedoucht en een Duitse trucker kwam achter mij aan. Nodigde mij uit in de slaapcabine van zijn luxe Scania. Man, wat een nacht! Laat ons nog maar meer truckersverhalen beleven!
Reactie op: De Belgische Trucker - 1 (Homo)
Axel69 - 16-01-2021 om 00:28
Een lekker verhaal van twee pubers, die er allebei echt van genieten. Omdat het verhaal zo lekker vlot gaat, lees ik met gemak over kleine spel en taalfoutjes heen. En o! Wat erg , zo'n geile buurman die staat te gluren. Als hij maar met z'n poten van zo'n lief meisje afblijft...
Reactie op: Thuis Gebracht Door Justin (Tiener)
Axel69 - 11-01-2021 om 00:07
Wat een lekker verhaal is dit. En behoorlijk realistisch hoor. Lees mijn verhaal: de man in U2 tegenover mij. In Berlijn zat een man tegenover mij in de U-Bahn en tijdensde rit werden wij als magneten tot elkaar aangetrokken en kwam ik bij hem een wildvreemde, in bed. Mooi toch?
Reactie op: Europees Avontuur - 22: Avontuur In Praa... (Homo)
Axel69 - 10-01-2021 om 23:56
Heerlijk om er gewoon op los te fantaseren, maar wel een beeeetje bizarrrr. Je zou bijna denken dat er geen normale Polen zijn. Dit verhaal is een beetje over de top.
Een beetje sadisme van machtswellustige grensbewakers ken ik wel uit eigen ervaring. DDR grens 1974: uit een trein gehaald en twee uur ondervraagd met ontkleden en fouilleren tot in mijn onderbroek. Plus hijgerige herdershond met een rode pik. Nee, niet ge/misbruikt hoor, maar toch... Bij deze Hollandse jongen met bril, lang haar en baard had men het vermoeden dat hij hasj bij zich had.
Reactie op: Europees Avontuur - 23: Kennismaking Met... (Homo)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
470
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net