Sabine18401 - 24-03-2026 om 17:57
Hoop dat je dit verhaal toch nog verder wilt schrijven. Begint net goed, beter, te lopen!
Succes ...
Reactie op:
Peter19638 - 24-03-2026 om 16:54
Hoi Esthur
Goede geile verhalen schrijf je dat vind ik goed en wil er graag op reageren ook vind ik het goed van je dat je het Fijn vind dat er op gereageert wordt
ben een Single man en wil wel contact met je zie naar je verhalen uit.
Reactie op:
Siggy - 24-03-2026 om 16:42
Ik heb hetzelfde beleefd met een vroegere buurjongen. Ik durfde hem vroeger niet af te trekken of te pijpen en altijd spijt van gehad. Bij toeval kwam ik hem 40 jaar later weer op het spoor en een hotelkamer voor ons tweeΓ«n besproken.
EΓ©n keer in bed heb ik zijn heerlijke pik gepakt, samen heerlijk getongd en elkaar heerlijk afgezogen. Nu doen we het regelmatig en genieten.
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 24-03-2026 om 15:42
Het verhaal is nog steeds mooi en goed naar elkaar toe en hopelijk komen ze damen er uit wat ze samen willen doen en wat ze van elkaar verlangen ,
het is een 10 PLUS waard
..
antonnavy π π π π π π π π π π
Reactie op:
PagadderK9 - 24-03-2026 om 15:39
fantastisch verhaal
Reactie op:
Harm23414 - 24-03-2026 om 14:49
Goed verhaal lees lekker weg, had beter niet kunnen trouwen had alles kunnen doen wat ze wil zonder de ander te bedriegen. Kijk uit naar eventueel vervolg
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 24-03-2026 om 14:33
Het is een goed verhaal en ze gaan weer wat meer concact te krijgen met hun 2 beste vrienden en misschien weer wat met elkaar te genieten van het wisselen van partner .en dat zal best weer hefig zijn want er zit nog wel wat spanning tussen hun en de nieuwe dames van hem .
en hopelijk ook nog een heel goed einde samen
Met vriendelijke groet antonnavy π π π π π π π π π π
Reactie op:
Peter22773 - 24-03-2026 om 14:30
Dag Raven,
"de kus die net iets langer duurt en even blijft hangen voelt goed en intiem"dank voor dat sukje intimiteit.
Sterk is het gevoel dat dit niet allemaal puur verzonnen is en dat het zeer waarschijnlijk veel dan wel heel veel eigen ervaring van jou is.
Ik vind het super goed geschreven met heel veel diepte en laagjes.
DANK voor jouw verhaal.
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 24-03-2026 om 13:12
Het verhaal ie weer geeindigd op een rare mannier zonder dat er een normaal einde of vervolg op is .Dat is heel jammer zo maak je een verhaal dat je geschreven heb niet goed begrijp baar stop .Het komt heel vaak voor dat je dat doet en dat in erg jammer enheb nu tot deze verhalen van het begin tot hier gelezen en het lijkt wel dat je zo vaak zo een verhaal stopt .Dat is jammer want je kan het heel goed schrijven en het is zonde van je kwaliteit die je hebt en het zo achter laat .
Met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 24-03-2026 om 12:23
Het een geweldig verhaal en een dikke 10 plus waard en ga zo door . π π π π π π π π π π π π π π π π π π π π
Met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op: