Oelewapper - 15-10-2021 om 00:24
Van een finale gesproken. Wat een actie!
En net als je denkt dat het gedaan is, dat Michael zijn liefde zal verklaren en ze leefden nog..., dan ontdekken we dat er nog losse eindjes zijn en dat er ons wasrschijnlijk nog een verrassing te wachten kan staan.
Laat dat volgende deel maar snel komen!
Een 10!
Reactie op:
Brechtje.S - 13-10-2021 om 07:54
Bijzonder knap schrijfwerk, Eline. Aan de ene kant geef je antwoorden waar je lezers al zo lang op wachten en tegelijk komen er ook weer wat vragen bij. Gewoonweg een spannend topverhaal!
Reactie op:
Scary-Hary - 12-10-2021 om 08:01
Wat een thriller Eline. De rest hoef ik niet te herhalen.
Super story.
Harry
Reactie op:
Dannyboy - 11-10-2021 om 17:32
Eline!
Je deed het weer. Wat is dit heel erg spannend zeg! Ik heb heel verhaal met snel kloppend hart en ingehouden adem gelezen. Man man, ik vind je schrijfstijl echt heerlijk. Het leest gewoon vlot weg.
Er waren ook aantal verrassende wendingen. Mirjam, de zus van Michael?? En hij weet er niets van? Mijn god. Kom maar op met nieuwe deel!
Reactie op:
Oelewapper - 11-10-2021 om 17:14
De hooggespannen sfeer is voelbaar, net als Michaels frustratie.
Leuk om ook Mirjams stem te horen.
Tussendoor nog een James-Bondmanoeuvre. Maar dan wel op zijn Michaels. Heerlijk!
En... OMG, die openbaring. Zou het echt zijn? Of is het een mindfuck voor Lisa?
Een 10!!!
Reactie op:
Dimitri - 18-09-2021 om 09:22
Fijn dat je weer terug bent!!
Reactie op:
Brechtje.S - 17-09-2021 om 23:15
Wow Eline! Opwinding en spanning vechten al 13 delen lang voortdurend om voorrang en telkens je als lezer antwoorden meent te ontdekken, verschijnt er weer een nieuw kleurtje aan jouw spanningsboog. Zo ook nu weer met de onverwachte verdwijning van Lisa. Top verhaal dat verdient om als boek uitgegeven te worden en ik zou het absoluut zeker op mijn boekenplank willen.
Reactie op:
Brechtje.S - 17-09-2021 om 22:27
Het voordeel van even achterop huppelen is dat ik dadelijk gelijk door kan naar je nieuwe deel, want "in jouw handen" blijft dit een onwaarschijnlijk goed verhaal!
Reactie op:
Edwin11213 - 17-09-2021 om 11:18
Het gaf mij even de tijd om deel 1 tm 12 nog eens te herlezen. 😃
Reactie op:
Dannyboy - 16-09-2021 om 23:47
Huh, mijn reactie is niet doorgekomen.. dan mar poging 2.
Eline! Wat ben ik blij dat je terug bent.
Na deze prachtige deel besefte ik hoe ik je gemist he bt. Wat kan je heerlijk schrijven zeg.
En de einde... ooo, wat spannend. die medewerker met een kar was geen toeval. hij heeft waarschijnlijk geld gekregen om een afleiding te zorgen...
ga zo door!!
Reactie op: