Oelewapper - 27-08-2023 om 00:10
Nog zeven nachtjes slapen…
Ik hoop oprecht dat dat enkel voor Tijn het geval is. Het idee om zo lang te moeten wachten op het vervolg, is niet leuk.
Want vanaf die intro trok je me weer weg uit de werkelijkheid in een wereld van hoop en verlangen.
Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 26-08-2023 om 23:47
Een prachtige ode aan het pure genot!
Weg met het taboe!
Heerlijke reeks, Gina.
Reactie op:
Oelewapper - 25-08-2023 om 07:01
Lust dat tot genot leidt.
Veel genot.
Gunnend genot.
Zonder taboe.
En dat allemaal mooi verpakt!
Reactie op:
Oelewapper - 24-08-2023 om 23:53
Het gaat niet om het uitlenen van Rose en het hoer-maken van Amanda. Wel om het beleven van diepe verlangens.
Of zo schrijf je het in elk geval.
Een extra laag die bij sommige andere verhalen ontbreekt.
Weer spannend en opwindend!
Reactie op:
Oelewapper - 24-08-2023 om 00:17
Zucht!
Je doet het weer, he!
Je neemt ons bij de hand en troont ons mee de liefdevolle wereld van Danny en zijn vrienden in. Je doet ons meeleven, mee verlangen, mee hunkeren. Je injecteert ons met opwinding die zich via onze bloedbaan door ons lichaam verspreidt, en net op het moment dat we klaar zijn om ons over te geven aan het genot van jouw woorden en de onderliggende spanning…
Dan kom je weer met zo’n typisch Danny-einde!!!
Cliffhanger goed en wel, maar besef je wel wat je je fans aandoet???
Weer wachten…
Oh ja, een 10 dan maar weer, he…
Reactie op:
Oelewapper - 23-08-2023 om 00:30
Martin lijkt wel een engel die de mensen naar hun juiste pad moet loodsen. Voor ieder weet hij wat ze nodig hebben.
Een mannelijke Gina?
Heerlijk, wat zeg ik: overheerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 22-08-2023 om 07:00
“Zoals gebruikelijk maakte ik de fout die ik al zo vaak had gemaakt. Ik stuurde een app naar Martin.”
Niet fout. Integendeel!
Want het zorgt voor dit geweldige verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 21-08-2023 om 07:27
De ongedwongenheid van je personages in hun (seksuele) zoektocht is ontwapenend. Hoewel de klemtoon erop ligt (gezien de aard van het verhaal) is er toch steeds meer aan de hand. Expliciet en impliciet boor je ook andere thema’s aan. Ecologie, racisme, de armoedekloof…
Alweer een prachtverhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 21-08-2023 om 00:26
Elke kant van de medaille verdient aandacht!
En deze kant heb je zo beschreven dat er geen misverstand kan bestaan dat misbruik sowieso verderfelijk is. In welke omstandigheid dan ook!
Reactie op:
Oelewapper - 21-08-2023 om 00:15
Iedereen heeft verlangens.
Zodra je de openheid in jezelf vindt om deze duidelijk te maken, gaan er onverwachte deuren open.
Weer een prachtverhaal!
Reactie op: