Nico12338 - 16-02-2021 om 01:26
Een prachtige serie, terwijl ik niks met bdsm heb. Het geeft heel mooi weer hoe dicht lust en pijn bij elkaar liggen en elkaar versterken. Ik zie uit naar de volgende delen. En niet alleen omdat ik toevallig ook nico heet
Reactie op:
Oelewapper - 15-02-2021 om 23:04
wat Nico met Eline doet, lijkt heel simpel. Hij laat haar verlangen naar genot. Hunkeren naar gegunde seks. Hij doet dit door niets of bijna niets te doen. Eline wacht zichzelf de geilheid in.
Zoals ik zei, het lijkt simpel. Want dit is opgebouwd en aangeleerd. Heel even schoot het beeld van de hond van Pavlov door mijn hoofd. De vergelijking gaat niet helemaal op. Want om Eline geil te houden moet ze verrast blijven. Telkens een stap verder.
Een stap met als intro foto’s en uiteindelijk de kennismaking met pijn. Dit laatste deed me huiveren. Je beschrijving van het genot ervan deed me verder lezen. Je woorden maakten het draaglijk en zelfs bevattelijk. Het is als wintertenen. Je voelt dat je leeft.
Je ontdekkingsreis blijft me mateloos boeien.
Reactie op:
Scary-Hary - 15-02-2021 om 17:57
Eline, wat heb je het ook deze keer weer mooi en gevoelig in elkaar gestoken. Zowel Daniel als ook Manon in de helpende rol om Anita er bovenop te helpen. Je bent een talent vooral bij gevoelige onderwerpen. I love your style.
Harry
Reactie op:
Oelewapper - 15-02-2021 om 12:21
Rollen keren om. Nu is het aan Daniel om als bemiddelaar wijze dingen te doen. En hij doet het met verve.
De helingseks is zo mooi en liefdevol beschreven. Het kan niet anders of Anita had dit nodig. De bevestiging dat het zo mooi en zacht kan zijn. Ook het gevoel om zelf even terug de touwtjes in handen te hebben.
De liefdesbetuiging bleef wat onderbelicht. Manon reageerde met “ik jou ook”, maar wat denkt ze erbij? Ik zou weer een Manondeel willen lezen.
En waarom komt Sofie weer een paar keer op de proppen? Verwarring alom in mijn hoofd. Net in een deel waar rust en genezing het hoofdthema zijn.
Eline, weer een prachtverhaal.
Reactie op:
Lordgeorge07 - 13-02-2021 om 13:07
Gelukkig, het is goed gekomen. Is dit het einde van deze reeks? Zou heel erg jammer zijn! Maar ook wel begrijpelijk. Ik geloof dat je in ieder geval zal blijven schrijven. Van jou zijn we zeker nog niet af!
Wat mij betreft ben je de beste die ik hier ken.
Reactie op:
Scary-Hary - 13-02-2021 om 12:32
Eline, alweer zo'n prachtig verhaal, vol gevoelens. Zelfs Daniel geeft iets van zijn emotie prijs. Toch heb ik het idee, dat Manon teveel genoten heeft in de club om dat helemaal los te kunnen laten. Maar jij zult ons wel weer verrassen, zoals zo vaak. Kortom: je bent weer prima op dreef en ik kan niet wachten op je volgende hersenspinsel.
Uiteraard een dikke 10 meisje.
Harry
Reactie op:
Lordgeorge07 - 12-02-2021 om 19:52
De anderen hebben het al goed verwoord! Weer een fantastisch vervolg dat doet verlangen naar meer. Heerlijk dat Manon zich zo kan laten gaan.
Reactie op:
Kristof - 12-02-2021 om 15:26
Oh Eline wat was het weer genieten en spannend om te lezen . Ik vreesde even het ergste tussen Manon en Daniel . Gelukkig is het goed gekomen tussen hen . Ik hoop dat Anita ook snel weer de oude word alhoewel ik ervoor vrees . Mijn ex was ook misbruikt en aangerand en heeft dat nooit helemaal verwerkt. Ik hoop nog meer te zien van Manon en Daniel .
Reactie op:
Oelewapper - 12-02-2021 om 12:58
Prachtig hoe je na het vorige deel de twijfels van Daniel weet te verwoorden.
Eindelijk durft Daniël te spreken. Hij vraagt meer dan dat hij zegt. Maar de antwoorden van Manon creëren duidelijkheid. Eindelijk.
Ik heb net een fles slagroom aan mijn boodschappenlijstje toegevoegd. Dank je voor de tip!
Ik heb net gegild. Het moet afschuwelijk geklonken hebben, want er zat vreugde in vanwege de laatste zin. Terzelfdertijd klonk er ook frustratie in door. Is dit nu een moment om te stoppen?
Als je nu zou durven zeggen dat je een tijdje stopt met schrijven, dan ga ik met dingen gooien. 😁
Weer een topverhaal.
Reactie op:
Roberteros - 08-02-2021 om 09:21
Eline schrijft dit verhaal als Manon en niet als Daniel. Ik moet zeggen dat dit haar beter afgaat omdat vrouwen nu eenmaal beter moeten aanvoelen wat ze voelen of ervaren. Het is echt geloofwaardig en heerlijk om de schroom van Manon af te zien glijden terwijl zij zich door twee mannen laat verwennen. De lust in haar is zo groot geworden dat ze zich steeds beter helemaal kan laten gaan. Dat Jeroen haar, onbewust trakteert op een facial is iets wat ik van een vrouwelijke schrijfster niet zou verwachten omdat dit toch veel meer een mannenfantasie is (van mij ten minste wel). Mooi opwindend geschreven en helemaal aan het einde komt Manon terug op aarde en merkt ze dat deze uitspatting toch iets gedaan heeft in haar relatie met Daniel. Van lust naar de realiteit van het leven in twee zinnen. Met spanning uitkijken naar deel 24. Dank je wel Eline. Ik zie voor me wat je beschrijft dus fantasie wordt een beetje werkelijkheid.
Roberteros
Reactie op: