Oelewapper - 08-12-2020 om 11:20
Het is duidelijk: Edwin is verliefd.
Nu alle kaarten op tafel liggen en iedereen er zich goed bij voelt, kan dit het begin zijn van een heel geile ontdekkingstocht voor Charlotte. En Edwin. En Esther.
Je slaagt er fantastisch in om ons als lezer aan je lippen te laten hangen (pun not intended 😊). De beschrijvingen van het liefdesspel (want "neuken" zou oneerbiedig zijn voor wat jij hier neerschrijft) zijn zo gedetailleerd en opwindend dat je geen woord wil missen. In mijn hoofd beleefde ik alles mee. Het was heerlijk!
Reactie op:
Jorg - 08-12-2020 om 11:04
Dit kan nog eens een hele vervelende verjaardag woorden die komt of Daniel die kan zijn heel erg inhouden want het zal wel moeten als Dennis weet dat jij in het huis of in die ja toch toch het oog op het huis hebben dan in Dennis niet te genieten en volgens mij weet zijn ex-vrouw ook dat je toch nog wel een oogje op het huis heb en ja je had ook gewoon kunnen roepen van Manon ik heb je nodig dan was er nog een leuk spel geweest beneden
Reactie op:
Rick10879 - 08-12-2020 om 08:24
Hij had ook manon kunnen roepen, dan was het spelletje over!
Reactie op:
Oelewapper - 08-12-2020 om 06:58
Van een wtf-moment gesproken. Zo lief, zacht en teder het eerste deel was, zo intens en spannend was het einde. Je creëert een keerpunt in je verhaal die voor flink wat drama kan zorgen.
Drama die mijn nieuwsgierigheid prikkelt. Hoe gaat dit eindigen?
Reactie op:
Oelewapper - 08-12-2020 om 00:41
Liefdevol, zacht, intiem.
Edwin zit vol lust en toch geef je hem de kracht om dit te negeren om Charlotte te troosten. Met woorden, met gebaren en met daden. Heel opwindende en gunnende daden.
De tederheid wentelde zich rond elk woord. Wauw!
Reactie op:
Oelewapper - 07-12-2020 om 19:32
Je creëert boeiende personages.
Charlotte lijkt verlegen, onervaren en wat onbeholpen, maar weet de klepel wel degelijk hangen. Er zijn ook een paar geheimen die sluimeren.
Esther heeft geen seksuele gêne en is een duidelijk genotstype. Geen relatiemateriaal voor Edwin, maar wel heel emotioneel betrokken. Ik gok ook bi?
Edwin heeft een zekere dubbelzinnigheid in zich. Hij is verliefd aan het worden op Charlotte, toont begrip en maakt geen misbruik van haar. Toch is hij niet 100% eerlijk over zijn relatie met Esther, Hoewel hij er zelf geen probleem mee heeft.
Dit zijn geen bordkartonnen personages. Ik kijk volop uit naar de volgende delen.
Reactie op:
Ben10729 - 07-12-2020 om 12:54
Ik kan kort zijn,
Dit is gewoon veruit het beste vervolgverhaal op deze site
Dikke 10 van mij
Reactie op:
Pie - 07-12-2020 om 11:55
Goed geschreven weer, mooie opbouw. Ik kijk al weer uit naar de volgende aflevering.
Reactie op:
Oelewapper - 07-12-2020 om 06:40
Ook deze volgende stap in de seksuele ontluiking van Manon is weer zo mooi geschreven. Het voelde erg intiem. De lichte twijfels, de geruststelling, de langzame overgave en het genot. Dit alles was heel menselijk en gevoelig, en tezelfdertijd uiterst opwindend.
Ook dit krijgt van mij een 10.
Reactie op:
Oelewapper - 06-12-2020 om 23:05
Friends with benefits. Op zich klinkt dit idee wel ok als oplossing voor single vrienden die hun behoeftes willen bevredigen.
Zoals jij het echter beschrijft, zou iedereen een fwb moeten hebben. Het ongedwongen genieten van elkaar. Het vriendschappelijk aanvoelen van elkaar, omgezet in het seksueel vertrouwen van elkaar.
Je verhaal was heel goed en heel geil geschreven.
Reactie op: