Scary-Hary - 03-12-2020 om 12:52
Lieve Eline,
Ook van deel 2 heb ik genoten wat kun jij de situaties en gevoelens mooi weergeven.
Prachtig geschreven weer.
Harry
Reactie op:
Scary-Hary - 03-12-2020 om 08:59
Ik heb lang gewacht om aan deze seriev te beginnen, maar ik ben helemaal om, Wow in een woord. Super Eline, ik weet zeker dat ik nog meer ga genieten van jouw verhalen. Zo mooi geschreven ook.
Harry
Reactie op:
Ronnie - 02-12-2020 om 20:17
Deze serie is echt fantastisch. De personages zijn dusdanig goed geschreven dat ik echt met ze mee leef. Ik ben dan ook blij dat deel 9 en 10 allebei op de site staan, want met die cliffhanger van het vorige deel had ik niet achter willen blijven 🙂 Complimenten voor de schrijver 👍
Reactie op:
Pie - 02-12-2020 om 16:32
Pfff, gelukkig is de serie niet geëindigd na de cliffhanger van het vorige deel.
Ook nu weer goed geschreven, kom maar op met deel 11.
Reactie op:
Oelewapper - 02-12-2020 om 16:20
Twee delen op één dag. Je verwent ons.
Dolgelukkig was ik toen ik het zag verschijnen. Vooral na de cliffhanger van het vorige deel.
Ik vindt het prachtig hoe je twijfels en verdriet net zo treffend weet te verwoorden als geile opwinding en ingetogen erotiek.
☺️
Reactie op:
Eline89 - 02-12-2020 om 15:03
Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes. Voor wie zich zorgen maakt, de breuk is niet definitief en de serie loopt ook nog niet ten einde. Xxx
Reactie op:
Oelewapper - 02-12-2020 om 14:35
Eline, wat weet je de spanning erin te houden. Je gaf ons weer een verhaal dat bruist van opwinding, emoties en nabijheid. Hoewel die laatste op het einde plots heel ver weg lijkt.
Weer een verdiende 10.
Reactie op:
Pie - 02-12-2020 om 14:11
Zo dan, wat een cliffhanger zeg. enorm opgebouwde spanning, en dan eindigt het zo. Ik hoop echt dat de serie niet stopt.
Reactie op:
Kenneth - 02-12-2020 om 13:51
Jammer van de cliffhanger, hopelijk snel duidelijk wat er is voorgevallen dan. Mag wel heel ernstig zijn dan.
Reactie op:
Jorg - 02-12-2020 om 13:19
Het is echt super verhaal heb je zo leuke avond wordt. Hij door een oom Dennis in duigen geholpen en weg is je leukste vriendin. Ik Als lezen hoop dat jullie snel bij elkaar komen en het 10e deel kunnen lezen 📖👍🏻
Reactie op: