Scary-Hary - 12-02-2026 om 08:31
Helemaal eens met de vorige schrijvers.
Ik zou alleen niet te lang wachten met nog meer avonturen van de 5 vrienden en Willemijn, zodat het nog enigszins vers is.
Bedankt voor de mooie serie.
Harry
Reactie op:
Scary-Hary - 11-02-2026 om 22:59
Het blijft prachtig Laura
Reactie op:
Scary-Hary - 11-02-2026 om 22:39
Heel apart en spannend en toch niet zo'n onschuldig contact tussen Frank en zijn "huishoudster".
Ben benieuwd waar dit op uitdraait Stanzie.
Reactie op:
Scary-Hary - 11-02-2026 om 09:34
Is dit dan het einde van deze boeiende serie???
Reactie op:
Scary-Hary - 10-02-2026 om 23:14
Spannend einde
Reactie op:
Scary-Hary - 10-02-2026 om 21:47
Een mooi sprookje Laura
Reactie op:
Scary-Hary - 10-02-2026 om 13:54
Dit was even mooi kut Maria, het mag weer wat vrolijker en geiler.
Harry
Reactie op:
Scary-Hary - 10-02-2026 om 08:29
Geil verhaal.
Lekkere pik ook š¤
Reactie op:
Scary-Hary - 09-02-2026 om 23:47
Beste Johan,
Is dit niet gewoon een herhaling van zetten uit de voorgaande serie??
Harry
Reactie op:
Scary-Hary - 09-02-2026 om 14:33
Het is inderdaad gedeeltelijk herhaling, maar het blijft fascineren en geil
Harry
Reactie op: