Jacco - 12-01-2024 om 13:10
Super geschreven en mooi de spanning opgebouwd nu het vervolg nog
Reactie op:
Adriaantje - 07-01-2024 om 13:57
Bedankt voor de reactie, ik heb het woord weduwnaar toegevoegd. Hier had ik helaas overheen gelezen. Er komt zeker een vervolg maar hier kom ik later deze week pas aan toe. Groeten, Adriaan
Reactie op:
Adriaantje - 07-01-2024 om 13:54
Bedankt voor de reacties, ik heb het woord weduwnaar toegevoegd. Hier had ik helaas overheen gelezen. Er komt zeker nog een vervolg maar dit zal later deze week worden. Groetjes Adriaan
Reactie op:
Peterf1949 - 07-01-2024 om 10:27
Mooi verhaal, leuk geschreven met respect voor je kleindochter.
Dit was alleen de eerste nacht, komt er een vervolg?
Peter
PS weduwe is de vrouw die overblijft, als de vrouw overlijdt is de man een weduwnaar.
Reactie op: