Startpagina > De Laatste Reacties aan L3012
Indigo - 22-02-2024 om 09:54
Ondanks de schrijffoutjes kom je wel heel dicht in de buurt van hoe die bijzondere ‘eerste keer’ voelt. Goed gedaan.
Reactie op: Eeuwig (Tiener)
Oelewapper - 08-02-2021 om 21:52
Met je eerste verhaal creëer je een prachtige binnenkomer.
De ingetogen sfeer weet je heel mooi over te brengen. Even zat ik mee in de cocon van intimiteit, gebouwd door aanleunende lichamen en afgesloten door muziek. Kleine signalen (een blik, een glimlach) worden veelbetekenend.
En dan wat spanning. Net genoeg om te dromen.
Prachtig einde.
Geen woord te veel of te weinig.
Als je nick naar je woonplaats verwijst, wil ik je bij deze welkom heten als stadsgenoot. Anders heet ik je welkom als schrijfgenoot.
Reactie op: Onschuldig (Tiener)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
886
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net