Pe69 - 02-02-2026 om 18:52
Waw een mooi en lekker verhaal dat je hier geschreven hebt. Lekker om te lezen hier mag je gerust nog enige vervolgen van schrijven . top
Reactie op:
Cor22982 - 02-02-2026 om 17:20
Een mooi verhaal zeg en mooi opgebouwd . Kom je nog met een vervolg???
Reactie op:
Peter22773 - 02-02-2026 om 15:08
Heel mooi geschreven verhaal en komt ook heel geloofwaardig over en dat is dan ook weer fijn om een verhaal zo te kunnen lezen..
Reactie op:
Frits19335 - 07-01-2022 om 11:29
Bij de volgende sessie kan ze je kruis kortwieken dat pijpt veel beter en lekkerder.
Reactie op: