
Alex25372 - 18-03-2026 om 14:17
Hey wat gaaf mijn naamgenoot ook in je verhaal. Top...Na al deze afleveringen is het nog steeds een geweldig verhaal maar weer eens een 10 gegeven al is het alleen maar om de naam 😉
Gr. Alex
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 122 (Romantisch)
👍+3

