Arie24984 - 04-06-2026 om 12:00
Al je verhalen zijn geweldig DM23348, ik lees ze met veel plezier.
Een training met daarna een deel 3 finale of iets soort gelijks zou super zijn
Reactie op:
Arie24984 - 15-05-2026 om 18:43
Einde? Nee toch?
Hopelijk gaat deze serie nog even door, geweldig.
Reactie op:
Arie24984 - 30-04-2026 om 13:18
Prachtig verheel, hopelijk komt er een spinoff met Mark.
Reactie op:
Arie24984 - 12-01-2026 om 12:53
Leeft Abigail nog? Mis haar enorm.
Hoe gaat het verder met haar collega's en de nieuwe collega's op de andere vestiging?
Gaat ze wellicht wraak nemen omdat beloftes niet nagekomen worden?
Reactie op:
Arie24984 - 12-01-2026 om 12:48
Wow wat een wending, heel benieuwd hoe dit verder gaat, doorgaan zo ajb.
Reactie op: