
Beer - 18-03-2026 om 13:36
Leuk verhaal!Het mag van mij wel wat langer en uitgebreider beschreven worden. Er hoeft niet meer "actie" in, dat is prima zo.
Ook erg prettig dat er een beetje een verhaallijn in zit. Kijk uit naar een vervolg!
Reactie op: Ik? Uitgekozen? - 14 (Tiener)
👍0

