Startpagina > De Laatste Reacties door Bicu46
Bicu46 - 18-08-2025 om 13:52
Hi Budilo, wat n heerlijk verhaal om te lezen. Opwindend, maar ook onderhoudend qua schrijfstijl. Je houdt m’n aandacht vast en ik wil graag meer 😁 Dus hopelijk komt er n vervolg.
Mocht dat niet zo zijn, dan heb je heerlijk ander materiaal als alternatief. Ik ben fan!
Reactie op: Het Eiland (Homo)
Bicu46 - 02-02-2025 om 18:57
Hi Hans,
Dank voor je reactie. Ik koester de herinnering absoluut. Het heeft me veel inzicht gegeven, dus ik laat me verrassen door wat er nog zal komen.
Reactie op: Jongens Onder Elkaar - 3 (Homo)
Bicu46 - 05-01-2025 om 14:07
Hi buzzer, dat denk ik ook! Wellicht tref ik er zo een tijdens een komende vakantie 🙏🏻
Reactie op: ‘l Homme ‘d Ardeche (Homo)
Bicu46 - 08-03-2024 om 05:19
Wat n heerlijk verhaal, je schrijft heel goed, ik werd er helemaal warm van. Ga vooral door.
Reactie op: Kayla En Haar Broertje - 2 (Familie)
Bicu46 - 24-01-2024 om 08:25
Superopwindend verhaal, zo liefdevol maar ook geil, ik kon me bijna voorstellen dat ik erbij was. Ga vooral door met schrijven!
Reactie op: Mijn Eerste Keer (Homo)
Bicu46 - 12-09-2023 om 23:47
Heerlijk die liefelijkheid. Geen dwang, veel liefde en vooral genieten. Wat heb je dat mooi geschreven.
Reactie op: Mijn Verjaardag (Homo)