menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Budilio

Budilio

Budilio - 19-11-2025 om 11:58

Wauw, wat een leuke reacties en zoveel goede beoordelingen. En dan te bedenken dat ik er aan getwijfeld had om dit verhaal in te sturen. Was bang dat het wellicht te langdradig zou zijn. Blijkbaar zijn er nog genoeg lezers die, net als ik, graag een liefdesverhaal lezen. Allemaal bedankt.

Reactie op: Ongeoorloofde Liefde. (Homo)
👍0
Budilio

Budilio - 27-01-2025 om 13:08

Bedankt voor je reactie Tommy. Blijkbaar ben ik niet de enige die af en toe last heeft van de autocorrectie. Maar je boodschap is duidelijk.

Reactie op: Bad Boys (Homo)
👍+1
Budilio

Budilio - 13-09-2024 om 09:08

Ik heb in Amsterdam ook ooit een Koreaanse jongen ontmoet. Mooi slank, goud lichaam. Neuken wilde hij niet. Maar pijpen kon hij als de beste.

Reactie op: Manusje Van Alles - 4 (Homo)
👍+1
Budilio

Budilio - 05-08-2024 om 09:57

Sprakeloos.

Reactie op: Sletje In Italië (herverteld) (Homo)
👍+2
Budilio

Budilio - 06-01-2024 om 13:10

Hallo Linda. Wat een mooi fantasie verhaal. Dat is weer eens iets anders. Helaas zijn er onder de lezers veel fatsoenrakkers die alles onder de 18 jaar slecht beoordelen. Die lezen blijkbaar liever een braaf, saai verhaal waarin niets interessant gebeurt. Laat je daardoor vooral niet ontmoedigen.

Reactie op: Orgasme (Hetero)
👍0
Budilio

Budilio - 24-11-2023 om 09:03

Toch jammer dat er maar 1 reactie op dit verhaal is gekomen. Ik vind het prachtig.

Reactie op: Vakantieliefde (Tiener)
👍+1
Budilio

Budilio - 28-10-2023 om 11:28

Wat een leuke reacties. En zoveel. Ik word er gewoon verlegen van. Allemaal heel hartelijk bedankt. Ik moet me de komende tijd concentreren op mijn studie. Maar zo gauw het kan zal ik deel 2 afmaken.

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍0
Budilio

Budilio - 02-07-2023 om 12:05

Nou bedankt beste Ik. Dan is er ten minste één iemand die het verhaal helemaal heeft gelezen en het de moeite waard vind om te reageren. Het is altijd leuk voor schrijvers om iets terug te horen. Zeker als dat zo positief zijn als die van jou. Misschien nog leuker als je een (anoniem) account aanmaakt. Dan kunnen we terugvinden wat je in het verleden nog voor reacties geschreven hebt.

Reactie op: De Zoektocht (Homo)
👍+3
Budilio

Budilio - 18-06-2022 om 19:07

Wat een leuke reacties. Ik krijg het er warm van. Het is voor schrijvers altijd fijn om te lezen dat van zijn verhaal wordt genoten. Maar ook opbouwende kritiek is welkom. Bedenk wel, niet iedereen heeft dezelfde interesses, daarom zijn er gelukkig ook zoveel verschillende verhalen. Ik heb voorlopig wat minder tijd, maar zal het vervolg - dat ik al in mijn hoofd heb - voor de zomervakantie insturen.

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
Budilio

Budilio - 26-09-2021 om 09:51

Ik heb genoten van je verhaal met Thijs en Luc. Hier hou ik wel van.

Reactie op: De Ontdekkingsreis Van Thijs - 1 (Homo)
👍0
 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 788  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net