Isabelle - 21-12-2025 om 13:38
Dank jullie wel voor de lieve reacties.
@roel: ik heb niet per se een site nodig om een leuke man tegen te komen. Maar als het gaat om dit soort afspraakjes, is zo’n site wel handig. Je kunt er neerzetten wat je graag wil op een anonieme manier. En door de anonimiteit durven mannen bepaalde voorstellen te doen, die ze anders niet zouden doen. Daar zal ik in de toekomst misschien wel overschrijven.
Reactie op: