Kika - 04-06-2026 om 16:30
Wat een goed opgebouwd verhaal zeg, mooi geschreven.
Zou ook voor een vrouw kunnen zijn toch?
Lijk mij wel spannend om eens mee te maken, waar zou dat kunnen?
En komt er nog een vervolg met meer ideeën, van de boer?
Reactie op:
Kika - 23-03-2026 om 15:58
Wauw mooi geschreven ben zooo benieuwd naar alle delen
Reactie op:
Kika - 21-03-2026 om 14:03
Geweldig begin, ik heb echt genoten en kan niet wachten op het volgende deel.
Zou het echt kunnen?
Iemand die het wil delen met me, het windt mij iig enorm op.
Mail of stuur me een berichtje.
Reactie op:
Kika - 20-03-2026 om 11:30
Oh deel 2 is ook heel goed geschreven. Lekkere leessnelheid, alsof je er zelf bij bent. Ben zo benieuwd naar alle vervolgen… het verhaal kan nog alle kanten op gaan.
Ik mijn hoofd gaat het ook alle kanten op.
Ga zo door
Reactie op: