Krissie - 12-01-2022 om 22:34
Goh menslief wat kan u schrijven, zo mooie meeslepende verhalen, ik snap niet dat u geen boeken schrijft. Ik zou ze in eenmaal uitlezen. Thanks
Reactie op:
Krissie - 12-01-2022 om 13:51
Wauw, nu heb ik al heel wat verhalen gelezen, en ondanks dat er nog niets extreem gebeurd is, vind ik het enorm mooi en goed geschreven. Ik kijk er naar uit om de andere verhalen in de groep extreem van u ook te lezen.
Reactie op:
Krissie - 11-01-2022 om 18:04
Wauw Mia, leuk jou verhaal te lezen hoe jij het beleefd hebt. Moet enorm fijn zijn dat jullie zo van elkaar kunnen genieten. Nu ben ik heel eerlijk gezegd niet zo van vader en tiener, dus in mijn persoonlijke fantasie ben je voor mij een 18 jarige meid. Dit voelt voor mij toch iets beter, maar he blijf er lekker van genieten.
Reactie op: