
Leukeman01@proton.me - 24-06-2026 om 15:52
Mooi verhaal en mooie levensstijl. Je beschrijft het heel mooi en duidelijk. En als ik weer in de bijenkorf in Rotterdam ben zal ik aan je verhaal denkenReactie op: Onderliggend Verlangen - 2: Tot Bloei Ge... (Overspel)
👍0

