Marinus25961 - 24-06-2026 om 00:34
Deel 50. Ik heb genoten vanaf deel 1 en voor mijn gevoel heeft het verhaal nog zoveel open einden, dat je nog Lang kan vervolgen. Zelfs als de volgende delen langzaam komen, zal ik ze zeker lezen. Dank je voor het vele leesgenot dat je mij schenkt.
Reactie op: