RC.Amsterdam - 04-05-2020 om 07:29
Ik schrijven sat je weduwnaar bent is ok, vaker is irritant.
En ... een gewilde weduwnaar, klinkt best narcistisch. Verder een vermakelijk verhaal. Leuke fantasie
Reactie op:
RC.Amsterdam - 24-03-2020 om 07:38
Idd slecht geschreven, ongeloofwaardig, en zelfs 2x begin ik een verhaal opnieuw te lezen.
Hoop te leren.
Reactie op:
RC.Amsterdam - 11-03-2020 om 08:21
Een btj kinderachtig wordt het nu
Reactie op:
RC.Amsterdam - 11-03-2020 om 08:06
Misschien wat minder verklein woordjes, het maakt je verhaaltje minder leuk
Reactie op:
RC.Amsterdam - 10-03-2020 om 08:58
Als je net zo vrijt als je schrijft, zit er weinig spanning en opbouw in.
Nog een btj oefenen knul
Reactie op:
RC.Amsterdam - 21-02-2020 om 08:11
Snel en onsamenhangend geschreven. Zoveel namen ineens. Niet te volgen
Reactie op:
RC.Amsterdam - 02-02-2020 om 08:23
Wel leuk verhaal, maar alles ligt wel een btj voor de hand.
Reactie op: