Spikey - 03-06-2026 om 19:10
Een vervolg hierop zou ik erg waarderen!
Reactie op:
Spikey - 28-03-2026 om 07:50
Wat een heerlijk verhaal weer. Ik hoop dat er nog een vervolg komt van het trio-tje met Nora!
Reactie op:
Spikey - 05-03-2026 om 20:20
Hey,
Je kan lekker schrijven. Je leest het in 1 adem weg.
Stiekem wel jaloers op ome Frank! 🫣
Hoop nog veel van deze lekkere verhaaltjes van je te mogen lezen. Ga lekker zo door!
Groetjes
Reactie op: