Sybil - 16-06-2021 om 16:09
Echt goed! Allen achter elkaar uitgelezen. Ik hoop dat je weer wat meer tijd krijgt om hier een vervolg aan te geven, bijvoorbeeld met die docente Ana op school. Of dat meisje wat rap van de chat afging. Ik wacht het af.
Reactie op:
Sybil - 15-06-2021 om 21:11
Weer met genot gelezen. Dankjewel! Ik hoop dat hier nog weer een vervolg op komt.
Reactie op: