
Hush - 18-11-25 @ 19:00
ik ga absoluut mee in de comment voor me,ik kan het niet beter zeggen!dit heeft iets persoonlijks met mezelf, maar ook zovele lagen, en het is gewoon..genietend dit talent lezen ;)
blij kwam deze reeks toevallig na al die jaren tegen en ben er nog steeds gek op!net als ies opnieuw terug herontdekken en natuurlijk de hele reeks direct in 1 keer weer verslonden! ;)
ik hoopte zelf ook stiekem dat er bij was gekomen of je terug schreef(misschien ben je gewoon ergens anders druk bezig prachtigs aan het schrijven, laat het ons dan maar vlug weten! ;) )
ik vraag me af of ze nog dikwijls vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs laat genieten en hoe groot haar boeken"afdeling" nu wel is ;p
👍0


