Basnmgn - 31-07-20 @ 14:07hoi daan, wederom n leuke aflevering en jaaaaa, daar is ie dan : jarno. daar gaat beslist wat mee gebeuren. succes met schrijven en groetjes uit nijmegen 👍 👍0
Maxine - 30-07-20 @ 19:18Inderdaad een goed verhaal, tja ideeën, Jaron erbij betrekken. Misschien niet origineel 👍0