
Johannes En Johanna - 28-03-21 @ 13:52
Dat een zo mooi en heerlijk verhaal zo triest eindigde. Het zo mooi kunnen worden zonder Anton erbij. Veel succes met een volgende serie.
👍0
Door: Johnnie

Johannes En Johanna - 28-03-21 @ 13:52
Dat een zo mooi en heerlijk verhaal zo triest eindigde. Het zo mooi kunnen worden zonder Anton erbij. Veel succes met een volgende serie.