menu
BrotherFrederikOCarlooWillempiehDreamboyMarniSexyJoel
Donkere Modus
A+ - a-

De Blokhut

Door: Budilio

Jos

Jos - 06-12-21 @ 11:24

Hè Budilio wat jammer dat er geen vervolg komt..
Weinig reactie? Hm.. Lezers nemen wel de moeite om een cijfer te geven. Doen ze ook niet voor niets hoor... Hopend op een vervolg... Haha.. Net als ik. Kom op joh.. Sommige van je verhalen smeken gewoon om een vervolg.
Schrijf nog een vervolg.. Please? Voor mij dan? Heb je al eerder gedaan... Please Budilio?
Zou graag lezen dat ze samen gelukkig worden...
Hè tie.. Budi? Please please,?
Kusjes Jos
👍0
Sjoerd Geil

Sjoerd Geil - 04-09-21 @ 17:08

Hoi Budillio,
Jammer dat je geen vervolg schrijft, want je heb er een goed cijfer voor gekregen.
Niet iedereen schrijft reacties op verhalen, maar ik hoop dat je toch een vervolg gaat schrijvend.
Want wie staat er bij de deur 😛 😛 😛 😛 😛 en dat zullen wel meer lezers willen weten.
Gr Sjoerd
👍0
Budilio

Budilio - 04-09-21 @ 11:32

Bedankt Jan voor je reactie. Helaas te weinig reacties om een vervolg te schrijven.
👍0
Jan13826

Jan13826 - 04-08-21 @ 20:54

een heel mooi verhaal
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 856  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net