menu
WesselwilmRobrechtIsFerdinLargexlPaulDeManArjanDeWitAA4
Donkere Modus
A+ - a-

Tobias' Ervaringen - 6

Door: Verhalenjoost

Jos

Jos - 06-03-22 @ 05:19

Oh oh.. Een drankje dat vreemd smaakt...
Als er maar geen "vreemde" dingen gaan gebeuren...
Kan het al een beetje raden...
Heel benieuwd naar het vervolg.
👍0
Mars_69

Mars_69 - 05-03-22 @ 23:08

Hmmm hoop niet dat je gedrogeerde bent want fanta smaakt niet zout🤔🤔
En ook ik zeg lat Diederik de hooft moot blijven🥰

Wacht weer op het volgende deel en voor nu weer een dikke 10
👍0
GB070

GB070 - 05-03-22 @ 17:20

O, o, welke kant gaat dit op? Ik heb wel een vermoeden maar hoop toch dat Diederik het belangrijkste is. Ben benieuwd naar het vervolg.
👍0
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 836  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net