
Ariane13848 - 15-11-22 @ 12:26
Fijn Maarten dat je er weer bent! Fijner is nog dat je deze winter weer je warme sappige verhalen gaat schrijven!Vol verwachting blijf ik je volgen.
👍+1
Door: Maarten

Ariane13848 - 15-11-22 @ 12:26
Fijn Maarten dat je er weer bent! Fijner is nog dat je deze winter weer je warme sappige verhalen gaat schrijven!
Maarten - 12-10-22 @ 00:37
Oei Martijn, betrapt :-) Ik heb een keer een heel stuk geschreven maar was nog niet tevreden met het verloop. Vervolgens is het een tijd blijven liggen en nu moet ik me weer opnieuw erin verdiepen. Tussendoor nog een groot verhaal in delen geschreven maar dat is nog niet gepubliceerd (en ook nog niet af). Wat kan ik zeggen? De donkere dagen komen eraan. Dat wordt schrijven ;-) Bedankt voor je reactie!
Martijn13416 - 11-10-22 @ 00:28
Blij om weer een verhaal van je te lezen. Hopelijk volgen er snel nog veel meer. Hopelijk heb je ook weer inspiratie om verder te gaan met je serie kijken.
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
825
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net