
Handige Harry - 10-08-25 @ 16:39
Wat pakkend geschreven, je kan de spanning die in hem zit bijna letterlijk voelen..Een welverdiende dikke tien, nu snel maar aandachtig deel 2 lezen en hopelijk de delen die volgen.. ;)
👍+1
Door: Maarten Van Achteren

Handige Harry - 10-08-25 @ 16:39
Wat pakkend geschreven, je kan de spanning die in hem zit bijna letterlijk voelen..
Regenman - 10-08-25 @ 13:56
Mooie start van een heel romantisch verhaal. Prachtig beschreven, die “lege emoties” welke een rijk persoon in geld zou moeten voelen. Rijkdom zit dus niet in de hoeveelheid geld die men heeft, maar in de waarde van de persoon zelf en wat je met die waarden doet.
Sabine18401 - 09-08-25 @ 23:46
Mooi geschreven!
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
821
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net