menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio

Bert...

Bert... - 05-06-2026 om 00:10

Tja, ik ben net als de vorige reacties, vroeger ook vaak in de fietsenstalling geweest waarbij de boys elkaar heerlijk hebben verwend, en ik (nu m64) het nog steeds leuk vind om te doen en uiteraard ook benieuwd naar het vervolg. 10 gedropt.

Reactie op: De Fietsenstalling (Homo)
👍+1
Jandre

Jandre - 03-06-2026 om 11:38

Heerlijk verhaal en zo herkenbaar. Heb in de fietsenstalling ook een aantal vriendjes laten klaarkomen, vergeet ik nooit meer. Vervolg?

Reactie op: De Fietsenstalling (Homo)
👍+1
Rob15585

Rob15585 - 03-06-2026 om 09:25

Lekker! Neem dat de jongen goed genomen. Geil, heb ook wel eens wat jongens afgetrokken in mijn tijd in fietsenstallingen. Zaadfonteinen zijn het.

Reactie op: De Fietsenstalling (Homo)
👍+1
JohnvanB

JohnvanB - 06-05-2026 om 15:43

Heerlijk verhaal, lekker opgebouwd. Zie het helemaal voor me. 😄

Reactie op: De Sauna Jongens (Homo)
👍0
Bert...

Bert... - 06-05-2026 om 15:11

Superspannend lijkt het mij (m64) om in zo'n darkroom te zijn en heerlijk verwend te worden.

Zalig geil verhaal en heerlijk van genoten. 10 gedropt.

Reactie op: In De Darkroom (Homo)
👍+2
Ron

Ron - 08-12-2025 om 09:32

Wat een lekker verhaal zeg met twee van die mooie jongens. Ben toch wel benieuwd hoe het verder gaat.

Reactie op: Bad Boys (Homo)
👍0
1001nacht

1001nacht - 07-12-2025 om 16:57

Geil, ontzettend geil! Heerlijk opbouwend geschreven. Zo lekker een paar van die mooie jonge potente boys die genieten van de seks met elkaar!

Reactie op: De Sauna Jongens (Homo)
👍+1
Martin11862

Martin11862 - 06-12-2025 om 12:43

Wat een heeerlijk verhaal
Hoop dat er een vervolg komt

Reactie op: De Sauna Jongens (Homo)
👍0
Patrick24294

Patrick24294 - 26-11-2025 om 11:11

Zeer geil verhaal, mooi geschreven, wou dat mijn eerste keer ook zo zou zijn.

Reactie op: Het Volkstuinhuisje (Homo)
👍+1
Patrick24294

Patrick24294 - 26-11-2025 om 08:52

Wat een geil verhaal, rustig opgebouwd, zo zou ik mijn eerste keer ook wel willen beleven.

Reactie op: Het Volkstuinhuisje (Homo)
👍0
 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 752  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net