Cor10861 - 12-03-2022 om 10:43
Mmmmm heerlijk vervolg weer hoor . Hoop dat je snel weer komt met een vervolg
Reactie op:
Cor10861 - 25-02-2022 om 21:57
Mmmm weer een mooi vervolg zeg hoop dat jullie die Ben wel een hak kunnen zetten kijk weer uit naar het vervolg
Reactie op:
Henk10924 - 19-02-2022 om 12:20
Sorry hoor maar de eerste verhalen waren beter dan deze laatste en dit verhaal was heel onsamenhangend, je vloog van hak op de tak. Sorry dat ik het moet zeggen, maar laat het eerst eens corrigeren. Groetjes.
Reactie op:
Jacco4 - 19-02-2022 om 00:33
Punten en komma's ken je alleen maar van horen zeggen denk ik. Zinsopbouw trouwens ook. Laat je verhaal eerst controleren voor je het plaatst.
Reactie op:
Frank En Marieke - 08-02-2022 om 20:59
Helemaal mee eens. Het verhaal leest voor geen meter!
Reactie op:
Guillermo10959 - 08-02-2022 om 08:03
Haal eerst de typfouten en spelfouten eruit voordat je een verhaal instuurt. Komma's en puntten graag ZONDER spatie achter het laatste woord en daarachter graag WEL een spatie.
Reactie op:
Maurits15711 - 04-02-2022 om 08:40
Mooie verhalen, verlang al naar een vervolg
Reactie op:
Bert10768 - 04-02-2022 om 01:44
Het eerste verhaal was goed geschreven, maar dit is mottig om te lezen!
Reactie op:
Cor10861 - 02-02-2022 om 10:51
Mmmm wat kan dan liefde mooi zijn zeg . Xo samen zijn Heerlijk verhaal maar wel met een traantje
Hoop op een vervolg
Reactie op:
Cocacolafan - 02-02-2022 om 05:26
Hopelijk nog een vervolg, was heel mooi
Reactie op: