Scary-Hary - 01-01-2022 om 21:03
Zoals altijd, weer prachtig geschreven Zazie. Pier zal nog wel meer gevoel voor zijn nichtje krijgen en er dan samen een echt feest van maken.
De beste wensrn voor dit nieuwe jaar en dat je nog veel van dit soort mooie verhalen mag schrijven.
Harry
Reactie op:
Robbedoesje - 01-01-2022 om 20:28
Wat verwen je ons toch weer Zazie!
Reactie op:
Alex - 01-01-2022 om 12:13
Lekkere manier om het nieuwe jaar te beginnen! Je schrijft zoals altijd fantastisch.
Pierre mag wel wat meer tederheid tonen voor iemand waar hij zoveel om geeft dan voor die skatechicks. Hij komt zo een beetje over als een eikel die alleen maar aan zichzelf denkt, ik hoop dat hij leert iets meer rekening te houden met wat zij wil. Ik kijk uit naar het volgende deel!
Reactie op:
Kathy Zomers - 01-01-2022 om 11:22
witersport altijd al lekker gevonden maar dit is buitencategorie 😛 😛 😛 😛 😛 😛
Reactie op:
Rick10879 - 01-01-2022 om 09:08
Zazie,
Gelukkig nieuw jaar.
Het was heerlijk om jouw stijl te herkennen tijdens het lezen. Dank je voor dit leuke verhaal!
Rick
Reactie op:
Zoë - 01-01-2022 om 08:53
Wij willen het ook graag weten, een goed begin van het nieuwe jaar !
Reactie op:
Oelewapper - 01-01-2022 om 08:43
De hemel is opgeklaard. Het verlangen is uitgesproken en ingewilligd. Ik heb mijn bedenkingen bij de motivatie van Pier, die zich vooral door zijn puberhormonen laat leiden. Ik vermoed dat Nathy nog wel in zijn hoofd en hart zal weten te kruipen. Ik hoop het.
Heerlijk vervolg!
Reactie op:
Peter11988 - 01-01-2022 om 08:27
Wauw dit is zo mooi geschreven.
Je hebt echt talent.
Reactie op:
Zoë - 01-01-2022 om 08:21
Zoals altijd weer een fantastische start van een nieuwe reeks, we zijn erg benieuwd naar het vervolg !
Reactie op:
Scary-Hary - 31-12-2021 om 12:36
Wat een geweldige opening Zazie. Kan niet wachten op het vervolg.
Een hele fijne jaarwisseling Zazie.
Harry
Reactie op: