menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
TomS TomS - 31-12-2021 om 09:54
👍0
Ik kan het alleen maar met Oelewapper eens zijn...
Mijn gevoel bij jouw verhalen weet hij altijd zo treffend in woorden te vatten, dat kan ik helaas niet...maar een genoten van je inleiding met mooie cliffhanger!
Ik kijk uit naar deel 2
Groetjes Tom

Reactie op: 

Johnnie Walker Johnnie Walker - 31-12-2021 om 07:33
👍0
Het beloofd weer een mooie reeks te worden, in de treffende Zazie steil. Heerlijk verhaal.

Fijne (veilige) jaarwisseling toegewenst.

Tony 😚

Reactie op: 

Wim15720 Wim15720 - 30-12-2021 om 14:37
👍0
zeer benieuwd naar deel 2...

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 30-12-2021 om 00:33
👍0
Heeeeeeeeerlijk!
Een nieuwe reeks.
Schitterend hoe je de hormonenhuishouding van de tiener weet te vatten en te verwoorden. Twijfel, onzekerheid, misverstanden door een totaal rampzalige communicatie. Ik mis het zelf niet, maar ik genoot enorm van dit verhaal!

Een 10? It’s elementary, my dear Zazie!

Reactie op: 

Ronnie Ronnie - 30-12-2021 om 00:30
👍0
Je weet altijd fantastisch een bepaald sfeertje neer te zetten. Ik verheug me op het volgende deel!

Reactie op: 

Johnnie Walker Johnnie Walker - 28-12-2021 om 08:52
👍0
Lieve Zazie,

Als één van mijn favoriete schrijvers is dit het mooiste kerstcadeau wat je mij kon geven.
Een mooiere versie van het kerstverhaal dan dit, heb ik nooit eerder gelezen.
En met een zwak voor roodharige vrouwen, voelde ik me even deze Jozef.

Wens jou fijne dagen met dierbaren en hoop nog lang van je verhalen te mogen genieten.

Liefs, Tony 😘

Reactie op: 

Zoë Zoë - 25-12-2021 om 00:42
👍0
Geweldig geschreven zoals zo vaak bij jouw, wij hopen hier nog meer van te lezen, en ook haar moeder gaat overstag en krijgt hem in zich !

Reactie op: 

Johannes En Johanna Johannes En Johanna - 24-12-2021 om 09:29
👍0
Inmiddels heb ik een doos vol schetsboekjes gekocht en een NS abonnement genomen van Utrecht naar Maastricht. Zo graag wil ik dit ook wel eens meemaken. Je begrijpt hieruit. Wat een heerlijk verhaal. Top

Reactie op: 

Johannes En Johanna Johannes En Johanna - 24-12-2021 om 09:02
👍0
Met deze verhalen mag het van mij het gehele jaar Kerstmis zijn.
Heerlijk romantisch.


Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-12-2021 om 01:53
👍0
Het water is veel te diep
Twee mensen in nood

Willy Sommers zong het ooit.

Gelukkig is Zazie er, bruggenbouwer voor personages die elkaars nood willen oplossen.
Deze beug deed mijn hart weer sneller kloppen. Dank je voor de romantiek!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 401  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net