menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
R1891 R1891 - 23-12-2021 om 09:18
👍+1
Meschien een vervolg met zijn ex er bij als afsluiter van zijn relatie

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 22-12-2021 om 22:47
👍+1
Heeeeeeerlijk!
Vrij en ongedwongen. Zonder woorden of gêne. Uit liefde en lust. Je tovert alweer een utopische wereld uit je creatieve hoed. Een wereld waar ik in zou willen leven.

Prachtig hoe je de verhalen met elkaar in contact brengt. En waarom heb ik nu plots zo’n zin in Glühwein?

Als kers op de taart een persoonlijke noot:
“Soms moet een meisje zich als een mysterie gedragen.”
Zazie, jij bent een van de mooiste mysteries van deze site! Wie dit soort verhalen schrijft, is een mooi mens.

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 22-12-2021 om 18:23
👍+1
I love your kerst verhaaltjes 😘
Harry

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 22-12-2021 om 14:15
👍0
Zazie, wat een prachtig verhaal weer. Geheel in jouw supermooie Zaziestijl.
Dit is waarom ik op jou geabonneerd ben.
Harry

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 21-12-2021 om 21:59
👍0
Met deze Xmas-reeks raak je me recht in mijn hart. Je toont telkens dat zachtheid en liefheid beloond worden met liefde en romantiek. De ware kerstgedachte.
Ook nu weer. De onkunde van sommige mensen om hun gevoelens vrij te uiten, zorgt soms voor misverstanden. Eén klein zetje van openheid is dan soms genoeg.

Heerlijk. Zalig. Zazie.
Ik bid voor een kerstwonder: dat ik meer dan 10 zou kunnen geven.

Reactie op: 

P.D. Vile P.D. Vile - 21-12-2021 om 19:24
👍0
Jee, wat een prachtig verhaal Zazie.
Ik zie dat anderen het te kort vinden. Ik juist niet. Ik heb genoten van de opbouw. Van hoe Teun en Nadja langzaam dat ongemakkelijke pad bewandelen van elkaar zoeken en uiteindelijk vinden.
Heerlijk die kwetsbaarhied van Zazie in hoe ze haar gevoelens en twijfels deelt met Teun. Zalig hoe Teun voorzichtig doet en haar genoet op de eerste plaats zet.
Het verhaal stopt op een hoogtepunt. Voor "het" hoogtepunt. Maar wel op het toppunt van de romantische spanning, het moment van de ontmaagding. Een perfect einde aan een perfect verhaal!

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 21-12-2021 om 09:28
👍0
Dank je zazie

Reactie op: 

Johannes En Johanna Johannes En Johanna - 21-12-2021 om 08:05
👍0
Wat is het toch jammer dat de mooiste verhalen altijd zo kort zijn. Wat een heerlijk verhaal. Met van mij een dikke 10 lees ik het verhaal opnieuw op mijn smartphone in mijn kerkboek tijdens de nachtmis. Ik denk dan ook dat opstaan voor de communie een probleem wordt.
Zazie, fijne kerstdagen en een inspirerend 2022.

Reactie op: 

Filibert Filibert - 20-12-2021 om 11:04
👍0
Wat ben jij een romantische ziel, echt uit het hart geschreven. Elk woord heb ik vol interesse geleze,n ja zelf herlezen. Je schrijft met gevoel en tederheid. Proficiat met uw stijl, doe zo verder. 👍

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 19-12-2021 om 23:26
👍+1
Zoals Koen kan schilderen, zo kun jij schrijven. Mooi en beeldend.
Alweer prachtig Zazie.
Harry

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 733  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net