menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Oelewapper Oelewapper - 19-12-2021 om 23:14
👍+1
Dit verhaal is Zazies schetsboekje dat ze op de opwindend-trein laat liggen zodat de andere passagiers haar kunstige observatieschetsen kan lezen.
Deze schets is hartverwarmend en hoopgevend. Romantiek gecombineerd met erotiek. Een gouden combinatie… van een gouden schrijster.

Reactie op: 

woods woods - 19-12-2021 om 23:00
👍0
Hoi Zazie, je bent echt een ster in schrijven, als je begint met lezen moet ik het verhaal eerst uitlezen. Hoop dat er dan ook veel delen volgen XXX Woods

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 19-12-2021 om 21:14
👍+2
Zazie, wat een prachtig, mooi geschreven verhaal.
Fijne kerstdagen alvast 😘
Harry

Reactie op: 

Igor Strawinsky Igor Strawinsky - 19-12-2021 om 15:33
👍0
Is dit nou de winterschilder...komt er een vervolg op want dit is pakkend en een lekker lezend verhaal en veels te sbel voorbij😢

Reactie op: 

BOMBER BOMBER - 19-12-2021 om 15:23
👍0
He Zazie, lekker verhaal, ik hoop dat dit echt een vervolg krijgt, ben erg benieuwd of Lieneke en Koen nog verder gaan

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 19-12-2021 om 13:53
👍0
Er kan ook maar 1 verteller zijn die zo een situatie weet te beschrijven!

Dank je Zazie voor een heerlijk verhaal

Dikke knuffel

Reactie op: 

Melanie Melanie - 19-12-2021 om 13:07
👍0
@zazie,
Wat moet ik hier op zegen. Twee woorden krijg je van mij! Fantastiesch, waanzinnig! En een derde, vervolg.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 16-12-2021 om 20:47
👍+2
Je vraagt onder je verhaal wat je lezers er van vinden. Wel, daarover kan ik kort zijn, Zazie: verbluffend goed!
Met voorsprong het meest goede, intieme kerstverhaal wat ik in jaren heb gelezen. Dankjewel voor die vroege kerstcadeau...

Reactie op: 

Muffer Muffer - 16-12-2021 om 10:28
👍+3
Weer een steengoed verhaal Zazie en een compliment voor je taalgebruik. Je weet altijd door je frasering en je woordkeus perfect een sfeer te scheppen.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 16-12-2021 om 06:40
👍+2
Elk verhaal van jou is als een extra lichtje in de kerstboom. Het kan niet gezellig genoeg zijn.

Ontroerend verhaal over niet-durven en daardoor kansen missen (confronterend), over nieuwe kansen (hoopgevend) en over jezelf zijn (meer en meer).

Dankje voor dit eerste kerstcadeautje, lieve kerstelf Zazie!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 908  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net