Oelewapper - 14-12-2021 om 23:42
Heel even was ik bang dat alles zou ontsporen. Karma of zoiets. Een open einde of, nog erger, een slecht einde. Gelukkig zijn er nog zekerheden in Zazieland! Toch?
Je koos niet voor de snelle, gemakkelijke weg. Geen clichés in elk geval. Wel een weergave van het leven zoals het is: toevalligheden en keuzes die beide de toekomst bepalen. En die is niet steeds wat we verwachten.
Dank je voor deze originele reeks. 😘
Reactie op:
woods - 14-12-2021 om 15:30
Hallo Zazie, weer vreselijk genoten van "grenzeloos"... en voorgaande delen.
Je blijft me interesse houden. Wanneer komen je verhalen in boekvorm uit??
Ik zou erover nadenken???
Grts en XX Woods
Reactie op:
Oelewapper - 12-12-2021 om 10:57
Het staat in de sterren geschreven hoe Anna Bart zal straffen. Gerechtigheid zal geschieden… maar de vraag is of het wel een straf zal blijken te zijn. Ook met de eerste straf schijnen de jongens vooral te hebben genoten. Benieuwd dus waar je verhaal hen en ons naartoe zal leiden.
Is het nodig dat ik zeg dat dit weer een heerlijk verhaal was, prachtig geschreven, opwindend,… en dat ik fan ben?
Ja dus!
Een 10!
Reactie op:
Handige Harry - 08-12-2021 om 12:55
Een heerlijk verhaal wat met zorg is geschreven, ik hoop dat je nog lang blijft schrijven op deze site 😊
Reactie op:
Zoë - 08-12-2021 om 00:43
Kom maar op met het vervolg, wij zijn heel benieuwd hoe de jongens gestraft worden na de meisjes genot te hebben gegeven, alleen aan elkaar lul likken, lijkt ons niet genoeg, laat ze elkaar ook maar in hun konten pakken, pijn en zeer grote schaamte tot gevolg !
Reactie op:
Johnnie Walker - 06-12-2021 om 07:49
Ondanks de bestraffing, toch genieten voor Veerle.
Het vlees blijft zwak. 😇
Genoten van dit vervolg, dank Zazie 😘
Reactie op:
Oelewapper - 06-12-2021 om 00:43
Totaal onverwacht neem je een drastische wending in het verhaal. Mijn eerste reactie: “Neeeeeeeeeee! Wat doe je nou?” Toch niet met die…
Maar toen snapte ik het. Het gaat om genot!
Wat met Anna gebeurt, moet en zal bestraft worden. Dat zal in de volgende delen gegarandeerd gebeuren. Toch? (Zelfs al is het niet zo, dan weet ik dat je hier een duivels goede Zazie-reden voor zal vinden.)
Maar ook Veerle heeft recht op genot. Het genot dat ze zelf wil. Thom heeft hier niets over te zeggen. Dat recht is hij kwijtgespeeld.
Welke richting je verhaal ook uitgaat, ik zal het sowieso heerlijk vinden. Want ik weet dat ik word meegesleept in een opwindend avontuur!
Reactie op:
Scary-Hary - 04-12-2021 om 22:13
Het was weer genieten Zazie, jammer dat het...voorlopig?...ten einde is.
Harry
Reactie op:
Twenty4-7 - 03-12-2021 om 14:35
Bedankt voor je mooie verhalen. Geweldig hoe je de personages tot leven laat komen. Je oog voor detail en de setting, heerlijk om te lezen. Als geschiedenis lessen op deze wijze zouden worden gebracht dan zou iedereen het zeker beter onthouden. Big hug Steve
Reactie op:
Scary-Hary - 03-12-2021 om 13:45
Zazie, ik lig wat achter, maar dat haal ik wel weer in
Moet even kwijt, dat ik je een van de beste schrijfsters op deze site vind. Vooral je beeldende taal. Je verhalen zijn om op te vreten en dat doe ik dan ook.
Harry
Reactie op: