menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Harunobu11859 Harunobu11859 - 03-12-2021 om 04:54
👍0
Ook dit verhaal is weer prachtig!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 02-12-2021 om 23:55
👍0
😮
Ongelooflijk. Het lijkt wel alsof dit door iemand anders is geschreven. Je hanteert een totaal andere woordenschat en taalgebruik, dat volledig bij de jonge Veerle past.
Nieuwe personages. Een nieuw probleem. En wat doe je me weer uitkijken naar het vervolg. Laat die meiden maar wraakgodinnen spelen op die twee snoodaards.

Zazie, you rock! 🤘

Reactie op: 

Adjedaz Adjedaz - 02-12-2021 om 20:00
👍0
Een goed opbouwend verhaal! Ik kan niet wachten op het volgende deel!

Reactie op: 

Zoë Zoë - 02-12-2021 om 03:22
👍0
Erg teleurgesteld dat het afgelopen is, wij zouden graag zien dat Tim uiteindelijk toch bij Bella terug komt en blijft !

Reactie op: 

Jan12345 Jan12345 - 29-11-2021 om 09:49
👍0
Super verhaal. Je zou zo naar die camping toe willen!

Reactie op: 

Cis Cis - 28-11-2021 om 11:12
👍0
Een mooie, helaas laatste, aflevering! Ik hoop dat je nog eens van deze serie een trilogie gaat maken met een vervolg over Tim, die naar Bella gaat of toch met Treza (en Sophie) wat opzet: hoogtestage – hoogtemeters – hoogtepunt.
Het was leuk en ik hoop snel weer iets van je te lezen!!!


Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 28-11-2021 om 01:03
👍0
Alle meisjes aan de macht!

Het is de titel van een lied van de betreurde Yasmine. Maar het was ook het thema van deze reeks. Tim mag dan wel het ik- personage zijn, uiteindelijk was hij het lijdend voorwerp van alle meisjes op zijn weg. Niet dat hij er op zich een probleem mee had. Dat zou ik ook niet hebben.

Dank je, Zazie, voor weer een heerlijke reeks.
Ik zit al klaar voor de volgende. 😊😉

Reactie op: 

Henk K Henk K - 27-11-2021 om 20:15
👍0
Geweldig goed geschreven met een leuke opbouw, jammer dat het afgekopen is, ik heb 11 deken genoten.

Reactie op: 

Harunobu11859 Harunobu11859 - 20-11-2021 om 08:41
👍0
Hoi Zazie, in antwoord op je laatste regel onderaan elk verhaal; ik lees je verhalen niet, ik verslind ze!
Ongelofelijk goed en zorgvuldig geschreven. Je behoort tot de elite van deze site!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 20-11-2021 om 00:48
👍0
Weet je wat ik het allerheerlijkste vond van dit verhaal?

Niet de ongelofelijk passionele vrijbeurt tussen Tim en Lou’tje.
Niet het weer thuiskomen bij elkaar.

Wel jouw beschrijving van wat net het mooie en opwindende aan seks is. Het was weer pure poëzie die het had over gunnen, geven en schenken. Zonder die woorden te gebruiken. Daarvoor is het poëzie.

Lieve Zazie, levensdichteres, weer begeesterde je me.
Dank je wel!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 786  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net