Cis - 16-11-2021 om 22:39
Ik denk dat Tim nog een lange weg te gaan heeft, voordat hij in de gaten krijgt, dat hij meer van Bella houdt dan van al die scharrels. Hij beseft wel dat dit niet de manier is, maar weet het gevoel nog niet in goede banen te leiden. Het was weer een mooie aflevering, Zazie.
Reactie op:
Rick10879 - 16-11-2021 om 09:43
Dank je zazie, ben heerlijk vermaakt met dit leuke deel.
Reactie op:
Oelewapper - 16-11-2021 om 06:37
Na de verhelderende inzichten van het vorige deel blijkt Tim hrt toch moeilijk te hebben om ze na te leven. Het is met vallen en opstaan.
Lou’tje heeft nood om de pijn door haar ex-vriendje van zich af te neuken.
Na een heftige nacht zijn ze weer alleen. Zorgend en teder.
Tijd om terug te keren naar waar het begon? Tim, Lou’tje en liefdevol genot? Of staan er nog verrassingen te wachten?
Heerlijk, Zazie! Een 10!
Reactie op:
Oelewapper - 16-11-2021 om 06:36
Na de verhelderende inzichten van het vorige deel blijkt Tim hrt toch moeilijk te hebben om ze na te leven. Het is met vallen en opstaan.
Lou’tje heeft nood om de pijn door haar ex-vriendje van zich af te neuken.
Na een heftige nacht zijn ze weer alleen. Zorgend en teder.
Tijd om terug te keren naar waar het begon? Tim, Lou’tje en liefdevol genot? Of staan er nog verrassingen te wachten?
Heerlijk, Zazie! Een 10!
Reactie op:
Cis - 13-11-2021 om 20:43
Ik heb de gevoelens van Tim de vorige keer niet helemaal goed ingeschat. Uit deze aflevering blijkt dat hij veel meer voor Bella voelt dan hij eerst dacht. Misschien dat zij verder in de serie in een wat liefdevollere rol voor Tim kan terugkomen. Maar ja …ik kan en mag het verhaal niet schrijven… dat is jouw rol.
Lou’tje is duidelijk nogal wisselend van stemming: ze komt heel bedroefd aan en bij de eerste gelegenheid heeft ze al iemand anders versierd. Zo te zien wordt het een orgie in plaats van een vakantiereis… maar ook dat kan leuk zijn. Mooie aflevering, Zazie!!!
Reactie op:
Rick10879 - 13-11-2021 om 08:04
Dank je Zazie, dit is weer een heerlijk verfrissend deel, zal wel door het onweer komen.
Reactie op:
Oelewapper - 13-11-2021 om 07:45
“Seks is fijn, het is het feestje van twee lijven, het is denk ik als in het paradijs om in een verwelkomend meisjeskutje te zijn, maar er hoort wel bij dat ik het meisje echt leuk vind, dat heb ik nu wel geleerd.”
“Dat was dus weer het kutjesparadijs, het ultieme gevoel van een soort van thuiskomen, alsof ik daar eigenlijk altijd hoor te zijn.”
“In die stilte … vergaven we elkaar en gaven elkaar wat er te geven is.”
Dit zijn drie voorbeelden die perfect aanduiden waarom ik zo dol ben op je verhalen. De beelden die je gebruikt, zijn helder en verfrissend, maar ze roepen ook een warm gevoel in me op. En als taalliefhebber doen ze me kirren van genot. Elk woord proef ik om dan de hele zin te herlezen.
Elke zin is als een Legoblokje waarmee jij, los van de handleiding, je eigen wereld bouwt waarin de lezer getuige mag zijn van mooie, lieve en ondeugende avonturen.
En nu is Lou’tje terug. En ik besef: Lou’tje en Bella, jij bent het, Zazie, jij bent het paradijs.
Reactie op:
Cis - 10-11-2021 om 08:42
Een leuke aflevering… Die Marie is wel heel erg seksverslaafd! Niet de persoon telt, maar het aantal keren seks. Tim heeft dat ervaren en nu is het de beurt aan Daniël. Misschien dat hij er wat meer gevoel bij kan krijgen. Ik ben benieuwd wat je met Bella gaat doen? Ze lijkt toch wat meer voor Tim te voelen dan Tim voor haar. Afwachten weer.
Reactie op:
Oelewapper - 10-11-2021 om 00:59
Niets is wat het lijkt.
Tim die leeft volgend het principe “vrijheid blijheid” leeft, ontdekt de keerzijde van deze filosofie. Wat als er amper nog genot uit te halen valt, als de grenzen te ver zijn verlegd?
Was Bella jaloers? Ik denk het niet. Ze had Marie door. Vrouwelijke intuïtie! Ze wilde Tim behoeden.
Gelukkig vinden ze elkaar weer. Maar wat met Daniël? Moeten ze hem redden? Of valt Marie nog te redden? Is Lou de deus-ex-machina?
Ik hoop op een Zazie-einde. Maar nu nog niet. Het mag nog even duren.
Reactie op:
Cis - 08-11-2021 om 06:55
Bella is duidelijk heel bezitterig. Heeft nog veel te leren. Marie daarentegen is wel heel voortvarend. Zelfs Tim staat daar versteld van. Maar daarmee wordt de situatie op de camping wel behoorlijk gecompliceerd. Tijd dat Lou’tje komt en dat ze met zijn tweeën vertrekken naar andere plaatsen. Het was een verrassende aflevering.
Reactie op: