woods - 03-08-2021 om 18:58
Weer een mooie aankondiging wat komen gaat. Hoop weer op een mooi vervolg van het verhaal.
Reactie op:
Oelewapper - 01-08-2021 om 16:24
Weer liet ik me onderdompelen in de harde denkwereld van Charles, slechts getroost door het besef Anne-Sophie nog net op tijd de knop naar het genot in zichzelf wist in te drukken. Een beetje balsem op de wonde.
En dan is er de Zazie-magie die steeds een glimlach op mijn gezicht weet te toveren. Je vindt een oplossing. De ervaring leert dat broers en zussen vaak een verschillende karakter hebben. Met haar komt het dus wel goed. De romantische woorden van Philip bevestigen mijn vermoeden.
Ik gok daarenboven dat Claire minder frêle en onschuldig is dan we op dit moment denken.
En nu is het aftellen naar het moment dat het volgende deel verschijnt. Hopelijk snel!
Reactie op:
TomS - 29-07-2021 om 06:06
Het is weer erg meeslepend geschreven, met oog voor detail!
In 1 ruk uitgelezen, maar het harde maakt me niet geil.
Hoeft ook niet, ik bewonder je fantasie en bloemrijke taalgebruik.
Reactie op:
Steve - 27-07-2021 om 18:39
Wow, prachtig. Ik zal snel je vorig verhalen moeten lezen. Dit is echt schitterend geil. Een eigen privéhoertje constant ter beschikking hebben, dat zou ik ook wel willen. Tussen haakjes, heb je soms Franse roots, aangezien je sommige worden op z'n Frans schrijft? Ik kijk alvast uit naar het vervolg.
Reactie op:
Zazie - 27-07-2021 om 17:26
Merci beaucoup, Oelewappèr 😊
Het moet eens gezegd...
Ik word altijd heel blij van jouw reactie, heel stimulerend!
ThnX!
X. Zazie
Reactie op:
Oelewapper - 27-07-2021 om 08:34
Het wordt hoe langer hoe harder. Iets dat ik niet gewoon ben in je verhalen, maar ik realiseer me dat dit de werkelijkheid was in die tijd. Noblesse oblige (sic), niet?
Maar ondanks al die de schofterigheid zijn het jouw woorden die me blijven meeslepen in dit verhaal. Ik wil weten hoe het zal eindigen voor Anne-Sophie. Haar fictieve lot houdt me bezig. En dat is een grote verdienste.
Een meer dan overduidelijke 10.
Reactie op:
Peterf1949 - 20-07-2021 om 10:47
Heerlijk verhaal weer Zazie, genoten van je subtiele opbouw in deel één en de geile apotheose van deel twee.
Peter
Reactie op:
Peterf1949 - 20-07-2021 om 08:57
Heerlijk verhaal weer Zazie, genoten van je subtiele opbouw in deel één en de geile apotheose van deel twee.
Peter
Reactie op:
Oelewapper - 18-07-2021 om 23:45
Je verhalen gaan steeds over verandering. Ook nu voel je hoe de twee protagonisten, ondanks hun verschillen en de onderliggende dwang, al naar elkaar toe evolueren.
Dit alles in een andere tijd en plaats. Waar mannen en vrouwen uiteindelijk willen wat hier en nu ook nog steeds het geval is.
Je verhalen zijn tijdloos, Zazie.
Reactie op:
Wolffie - 15-07-2021 om 13:06
Fantastisch verhaal wederom, met veel genoegen gelezen en wachtend op het vervolg ervan. Jammer dat ik zoiets nooit meemaak.
Reactie op: