menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
IvanK IvanK - 15-07-2021 om 11:06
👍0
Uitstekend verhaal, met genoegen gelezen. Er zitten wel her en der kleine typ/schrijffoutjes in. Verder top!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 15-07-2021 om 07:44
👍0
Dit was een blij weerzien met de wereld van de Zonnekoning. Een ander personage met een duidelijk ander karakter.
Met zorg beschrijf je de tijdsgeest, waardoor dit verhaal heel hoog boven vele andere verhalen uitstijgt.
Ik was, ik ben en ik blijf fan! Toujours!

Reactie op: 

Peterf1949 Peterf1949 - 15-07-2021 om 07:33
👍0
Heerlijk verhaal weer, mooi gedetaileerd.

Reactie op: 

Zazie Zazie - 13-07-2021 om 12:42
👍0
Lieve mensen.
Bedankt voor het lezen van 'Bollenpellen' en bedankt voor de reacties!
Sorry als het einde te abrupt overkwam. Ik wilde eigenlijk maar één deel schrijven maar dat lukte niet
😏. Zie daarom deel twee toch maar als een soort van toegift.
En voor wie van lange verhalen houdt, er is er weer een met meer afleveringen in aantocht 😊.
X. Zazie

Reactie op: 

Johannes En Johanna Johannes En Johanna - 12-07-2021 om 10:41
👍0
Ja Oelewapper. Ik ben ook uit de tijd dat je niet om de NVSH heen kon. Meisjes kregen de pil niet via de huisarts maar via de NVSH. Sextant was echt een uitkomst. Als je die las had je echt een "streepje" voor op zij die het niet lazen. Orgies als deze liepen bijna altijd " heerlijk" uit de hand. "Luilak" in het park bij ons en in de zomer in de duinen. Het komt met dit verhaal weer helemaal terug al is het voor mij bijna 60 jaar geleden.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 12-07-2021 om 00:40
👍0
Even dacht ik: hoe? Is het nu al gedaan? Dit is nog maar het tweede deel.
Maar ik verloor me in de wereld die je woorden schiepen (alweer). Ik genoot van de tedere ontmaagding. Ik werd opgewonden van de orgie, maar ook verward door het uit de hand lopen.
Ik voelde smart vanwege het verlies van Rina. En vreugde vanwege het besef dat Zazie de beste keuze was om te maken.

Hemels...

Reactie op: 

woods woods - 11-07-2021 om 19:27
👍0
Hallo Zazie, zo als gewoonlijk weer een lekker geil verhaal, met een beetje abdrupt einde.
Zou graag een vervolg hiervan zien, dat hij Rina op een of andere manier weer terug vind een nog meer lekkere avonturen afspelen. 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 11-07-2021 om 18:07
👍0
Hee zazie,

Bijzonder verhaal om te lezen, en zo iets meer te weten over jouw geschiedenis.

We zijn ongeveer even oud!

Rick

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 11-07-2021 om 13:54
👍0
Het is eens wat anders, maar toch ook zo Zazie op diverse momenten. En je bent en blijft een fantastische schrijfster, die me weet te raken.
Harry

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 04-07-2021 om 22:44
👍0
Supermooi begin Zazie, wat kun jij heerlijk romantisch schrijven. Het verhaal is iets wat we allemaal ooit gehoopt hadden, of zelfs meegemaakt hebben. Verras ons met de volgende delen.
Harry

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 922  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net