menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan EstherD
Hein_69 Hein_69 - 26-02-2026 om 09:13
👍+4
Prachtig verhaal, mooi hoe je het beschrijft en hoe de spanning oploopt!

Reactie op: 

Nve Nve - 26-02-2026 om 06:35
👍+2
Dit verhaal is zo subliem en enorm levendig voor te stellen!
Graag meer van dit want ik geniet hier zo van.

Reactie op: 

Bee Bee - 25-02-2026 om 21:00
👍+4
Dag Esther,

Wat een mooi verhaal is dit. Het wordt van oppervlakkig naar steeds romantischer. Die verandering van de hoofdpersoon is mooi om mee te lezen. De eerste delen kunnen nog een kant op van, ach voor het geld en het wordt wat extremer wat ze moet ondergaan misschien en klaar, wordt een saai verhaal. Maar dat is fout gedacht, het was juist een opmaat, als een goed boek waar de eerst 100 niet om door te komen zijn en dan valt het allemaal samen. ten minste als je van een verhaal over liefde en geluk houdt. Daar lijkt het wel heen te gaan. En hopelijk met vele omwegen, dan duurt het nog vele fijne delen.
Je hebt een fijne schrijfstijl, schrijf lekker verder. Blijf ik met vast vele anderen lekker lezen.

Bedankt voor het schrijven.

Bee

Reactie op: 

EstherD EstherD - 24-02-2026 om 21:39
👍0
Bedankt allen voor de mooie reacties! En inderdaad er zat een klein foutje in, inmiddels gecorrigeerd.

Reactie op: 

John Lustige John Lustige - 24-02-2026 om 17:19
👍+1
Wauw wat een verhaal. Zo heerlijk van genoten. Hopelijk komt er hier een vervolg op

Reactie op: 

Megane gt Megane gt - 24-02-2026 om 14:55
👍+1
Hallo Esther, wat een geweldig mooi verhaal!!

Reactie op: 

Remco10732 Remco10732 - 24-02-2026 om 12:33
👍+2
Wat een heerlijk verhaal! Eerst afwijzen en dan toch verleiden. Alleen in het begin klopt het verhaal niet helemaal: "Ze bestelt, betaalt, (de bestelde pizza) leunt achterover". Als dan de bestelde pizza bezorgt wordt vraagt ze die verlegen pizzajongen wat ze moet betalen... Dat moet je echt even aanpassen hoor, want dan betaalt ze die jongen nog eens 15 euro. Maar verder een eerlijk geile story. Echt wel een 10 verdiend 😛

Reactie op: 

Johan Johan - 24-02-2026 om 06:23
👍0
Dure pizza, betaald ze twee keer, eerst online en dan wanneer de pizza gebracht wordt contant.

Reactie op: 

Bert25242 Bert25242 - 23-02-2026 om 19:23
👍+2
wat een mooi geschreven verhaal

top kan alleen maar een 10 geven 👍

Reactie op: 

Pieter23704 Pieter23704 - 22-02-2026 om 19:30
👍+4
Ontzettend geil en goed opgebouwd verhaal
Kijk uit naar de volgende delen

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 433  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net