Kenneth - 28-05-2021 om 12:56
Dit gaat weer een toppertje worden, ik voel het aan mijn water ! 😏
Reactie op:
Igor Strawinsky - 28-05-2021 om 09:52
Eerste instantie een beetje chaotisch geschreven, maar dan begin je er aan te wennen. Gelukkig niet in een keer een hoop gegeil maar een intressante opbouw, ik ben benieuwd na het volgende deel!
Reactie op:
Rick10879 - 28-05-2021 om 08:58
Weer een super verhaal van mijn favoriete schrijfster. Herkende jouw stijl al, voordat ik je naam zag.
Ga vooral door met de serie.
Rick
Reactie op:
Scary-Hary - 24-05-2021 om 13:14
Wat een "snelle gang naar het einde", terwijl er nog zoveel moois had kunnen gebeuren.
En even over mijn opmerking bij deel 4: ik weet natuurlijk, dat jij niet zo bent, maar je schrijft alsof je alles ook echt beleefd hebt. En dat is een van jouw sterke kwaliteiten als schrijfster en ook de reden, dat jij een van mijn favoriete schrijfsters bent Zazie. Ik wacht dus met spanning op je volgende creatieve hersenspinsel 😘😘
Harry
Reactie op:
Oelewapper - 24-05-2021 om 00:12
Het is steeds heerlijk vertoeven in de zazie-universums waar opwinding en genot steeds aanwezig zijn, waar een happy end niet melig is, waar de personages van vlees en bloed zijn en altijd onze sympathie krijgen.
Het einde vond ik plots heel snel gaan. Maar genoten heb ik in elk geval.
Weer een topverhaal!
Reactie op:
Kenneth - 23-05-2021 om 11:52
Toch een perfect verhaal met een happy end geworden Zazie, ondanks mijn eerdere scepsis van nog meer narigheid voor dit toch al met tegenslagen geplaagde meisje.
Reactie op:
Zazie - 17-05-2021 om 11:00
Wie weet Harry😉. Of misschien toch maar gewoon n beetje onderzoek?😅. Bedankt voor jullie reacties! X. Zazie
Reactie op:
Rock - 17-05-2021 om 09:38
De serie leest heerlijk, Zazie. Ga zo door! X
Reactie op:
Scary-Hary - 17-05-2021 om 07:52
Helemaal met Oele eens, je zou haast denken dat jij zelf ook dit werk hebt gedaan 😊😊😊😊
Harry
Reactie op:
Oelewapper - 17-05-2021 om 00:17
Zalig verhaal. Ik ben gestopt met me af te vragen welke richting dit zal uitgaan. Er is enkel nog lezen en volop genieten van elke zin.
Je bent en blijft een topper, Zazie.
Reactie op: