menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
RAEM RAEM - 16-05-2021 om 18:58
👍0
Dit beloofd ongetwijfeld weer een topreeks te worden! Kan nu al niet meer wachten op wat dit zal brengen!

Reactie op: 

Leen Leen - 09-05-2021 om 10:10
👍+3
Schitterend geschreven. Hopelijk loopt het goed af met Linsey. Daar duim ik voor. Maw: k word helemaal meegesleept door je verhaal. 👍
Gelezen terwijl Over and over again van Neil Young op stond.
Liefs, Leen

Reactie op: 

TomS TomS - 09-05-2021 om 01:27
👍0
Je schrijft geweldig en meeslepend Zazie!
Ik kijk uit naar het volgende deel!
Groetjes
Tom

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 09-05-2021 om 01:17
👍0
Lieve Zazie

Geweldig! Weer toon je een volledig aspect van Linsey. Ze is als een schilderij dat afgedekt op een ezel staat. Elke keer trek je een stukje van het doek weg en ontwaren we een nieuw deel van het kunstwerk. Geen wonder dat Michael zo van slag is.
Van de bange vermoedens na het eerste deel blijft niets meer over. Dit wordt weer een positief en hoopvol verhaal over verandering. Een Zazie-verhaal. Zalig!

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 09-05-2021 om 00:03
👍0
Gaat ze toch met haar "grote" voeten er in trappen, of gaat ze toch terug naar tante Truus...
Lekker bezig Zazie, spannend...
Harry

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 04-05-2021 om 08:21
👍0
Alweer heerlijk geschreven Zazie. Je bent een topper in het beschrijven van hersenspinsels.
Harry

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 04-05-2021 om 00:15
👍0
Het is pas in dit tweede deel dat de echte Linsey zich openbaart. Na het eerste deel konden we enkel raden.
In elk geval is het duidelijk dat zowel Linsey als Michael schrikken van zichzelf. Ze ontdekken iets nieuws in zichzelf dat door de ander wordt wakkergemaakt.

De manier waarop je dit allemaal verwerkt in de gevoelens en gedachten van twee verschillende personages, is subliem.
Ik weet nog niet waar dit naartoe gaat, maar ik ben zeker dat het een weg is die we na het eerste deel hadden verwacht.
Zazie, jij bent en blijft een topper!

Reactie op: 

Steve Steve - 03-05-2021 om 22:29
👍0
In één woord: subliem! Heel goed geschreven. Ik kijk vol verwachting uit naar een vervolg.

Reactie op: 

RAEM RAEM - 02-05-2021 om 17:42
👍0
Alweer een fantastische serie om te volgen. Ook leuk dat je iemand die nog nooit in Amsterdam is geweest zoals ik wegwijs maakt aan de hand van die standbeelden. Alleen soms jammer dat we het resultaat ervan niet te zien kunnen krijgen. Doe zo verder, want ik geniet van elke letter die je schrijft!

Reactie op: 

Wouter Ten Hoof Wouter Ten Hoof - 01-05-2021 om 14:31
👍0
Toffe intro, ik zie uit naar het vervolg...

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 489  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net