Rick10879 - 20-04-2021 om 01:03
Geweldig, dank je voor dit vervolg. Ben erg benieuwd wat jouw volgende idee wordt.
Reactie op:
Zoë - 19-04-2021 om 22:33
Jammer dat het verhaal hier op houd, wij zijn enorme fans van Tessy
Reactie op:
RAEM - 19-04-2021 om 15:30
Leuk dat je terug bent! Hopelijk krijgen we een even succesvolle reeks als de Boheemse meisjes!
Reactie op:
Oelewapper - 19-04-2021 om 06:27
Weer een reeks afgerond. Ditmaal met een gesloten én open einde.
Luuks project is afgerond, zijn issues met Roosje zijn verwerkt en hij komt thuis bij Tessy. En hij leefde...?
Dat weten we nog niet. Zoekt Tessy haar modellentoekomst in Amsterdam? Worden ze een koppel? Duikt Luuk in de toekomst nog eens op?
Hoe dan ook, het was een mooi en ontroerend deel.
Dank je wel, Zazie!
Reactie op:
Scary-Hary - 17-04-2021 om 15:46
Zazie, dit was weer super. Je gebruikt je talent weer volledig. Zo mooi, zo gedetailleerd en bij vlagen zo supergeil. De intetacties, die je tot in de finesses beschrijft, de stad waar je ons doorheen leidt. Er is niemand hier, die je hierin evenaart.
Harry
Reactie op:
Eva93 - 17-04-2021 om 12:54
Wauw, dit leest lekker weg. Ik zat er echt helemaal in en je hebt me daarmee uitgeput. Dankjewel!
Reactie op:
Casper - 17-04-2021 om 08:19
Geweldig, graag zo doorgaan met deze serie. Een vette 10 krijg je van mij.
Reactie op:
Oelewapper - 17-04-2021 om 00:47
Elke meid die je beschrijft, is anders. Uiterlijk, karakter en manier van seks. Soms vraag ik me af of je echte, jou-bekende mensen in je verhalen gebruikt. Ze zijn levensecht.
Ook ditmaal geef je ons een ontdek-combinatie: het ontdekken van opwindende seks en van Amsterdamse plekjes.
Je verhalen zijn super!
Reactie op:
Scary-Hary - 16-04-2021 om 23:58
Ik ben dan wel een beetje laat met mijn reactie, maar in de woorden van Oele kan ik me volledig vinden. Je bent een perfectioniste in je verhalen en neemt ons mee in een heerlijke rondleiding met daaromheen prachtige ontmoetingen.
Harry
Reactie op:
45plus - 15-04-2021 om 01:49
Als Amsterdammer en beelddenker zijn jouw verhalen zeer aangenaam om te lezen. Ik denk dat de woonboot met de komst van de Tsjechische Tess (die misschien niet alleen komt) en de voetbal jongens en meiden al snel tot Wasteland op water veranderd. Ben benieuwd naar het vervolg
Reactie op: