Rick10879 - 11-04-2021 om 23:38
Leuk vervolg, in de zelfde ongedwongen stijl, en past goed bij eerdere verhalen.
Blijkbaar ben jij ook als schrijver gegroeid!
Reactie op:
Oelewapper - 11-04-2021 om 11:30
Wat een prachtig verhaal. Op twee verschillende dimensies.
Enerzijds is er de beschrijving van het beminnen van Anna en Maartje. De verschillen in kutjes, de oerdrift die alle meisjes hebben volgens jou (is dit echt zo? het idee alleen al deed iets met me), de ongedwongenheid en natuurlijk de onovertroffen manier waarop je dit alles beschrijft.
Daarnaast is er het fotoproject. Na enkele series waarin muziek de rode draad is, laat je ook onze ogen genieten. Ik volgde de tocht door Amsterdam via Google. Als ik er ooit terugkom, zullen alle beelden van jouw reeks op het programma staan (als het kan). Ik stelde me de fotosessies voor. Spijtig dat dit slechts een verhaal is. Het zou zalig zijn om de fotoreeksen te kunnen zien als achtergrond bij het lezen van je verhaal.
Zazie, mijn bewondering voor je als schrijver blijft groeien. Dit was weer zo onaards mooi. Als er een ruimteschip naar de planeet Zazie zou vertrekken, deed ik er alles aan om een ticketje te bemachtigen.
Reactie op:
Zoë - 07-04-2021 om 08:32
Weer een heel mooi verhaal, maar eigenlijk verlangen wij ook terug naar Tessy 😉
Reactie op:
Blackjack - 04-04-2021 om 19:01
Wat een heerlijk verhaal weer, Zazie, ik heb er enorm van genoten! En ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg.
Kus, Jack
Reactie op:
Scary-Hary - 04-04-2021 om 11:20
Zazie op haar best. Je bent een kanjer 😘
Harry
Reactie op:
Jan11027 - 04-04-2021 om 07:56
Weer in 1 adem uitgelezen, wacht op het vervolg, je bent een topper!
Reactie op:
Laluccela - 03-04-2021 om 22:23
Erg goed verhaal, ik kijk vol verwachting uit naar volgende delen. Ben ook heel benieuwd naar het maken van de beelden met meisjes erbij. Ik zou die foto’s best willen maken 😁
Reactie op:
Oelewapper - 03-04-2021 om 08:27
Zazie is terug. ☺️
Luuk is terug. 🙂
De sexy, naar ongecompliceerde seks verlangende meisjes zijn terug. 😏
Dat laatste klinkt misschien wat oneerbiedig, maar dat is het niet. In je Luuk-universum doen mensen wat ze diep in zich eigenlijk willen, ondanks de norm. Ze genieten en laten genieten van datgene wat ons lichaam ons biedt. Genieten in het hier en nu. Altijd liefdevol, want het blijft een Zazieverhaal.
Weer een heerlijk verhaal! Prachtig geschreven, een beetje een surrealistische sfeer. Ik wou dat ik erbij was.
Reactie op:
Johannes En Johanna - 31-03-2021 om 16:25
Zoals Edwin als schreef. " fenomenaal"
Goed dat ik je ondekt heb. Ben bezig al je verhalen te leze en van te genieten.
Reactie op:
Jules72 - 30-03-2021 om 21:38
Mooi geschreven verhaallijn. Had het laatste gedeelte anders verwacht. Konden nog makkelijk wat afleveringen bij voor mij 😀👍
Reactie op: